vraagjes

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door My boys, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. My boys

My boys Actief lid

3 jun 2010
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

ben nu inmiddels 12 weken zwanger, vanmorgen echo gehad ivm de nekplooimeting, en alles zag er pico bello uit! erg beweeglijk beebje, van 5.5 cm, een nekplooi van 1,8, en een heel mooie hartslag! :D maar heb al paar dagen last van mijn zijkant! da loopt vanaf mn ribben naar beneden naar m'n heup, soms loopt het door naar mn rug! de gyn dacht dat het kwam omdat ik nogal met een droge hoest zit! maar toch nog eens vragen, zou het echt niet door de zwangerschap komen, blijft nu al een paar daagjes aan! is niet een constante pijn, plots komt dit op en als je er op duwt voelt het soms aan als je op een blauwe plek drukt!

verder af en toe zeurdige pijn helemaal beneden, zal wellicht bandenpijn zijn dit, is het ook normaal dat je plots weer meer pijn kan hebben aan je borsten, is me ook al opgevallen

groetjes

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Mybous,

de pijn aan de zijkant lijkt me nog niet direct van de zwangerschap te komen. Wellicht wel indirect; dat je lichaam wat gevoelig reageert op de hormonen. Je borsten kunnen inderdaad wel af en toe pijnlijk zijn; ook nu al.

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina