Hoihoi, Hoop dat 1 van jullie mijn vraag kan beantwoorden, want maak me toch een beetje zorgen en kan nergens informatie vinden. Ik ben 7 weken geleden bevallen van een dochtertje. Zij is via de keizersnee geboren. Nou heb ik vorige week donderdag de nacontrole gehad. Op dat moment was het vloeien echt heeeel minimaal (meer bruine afscheiding). De gyn (in opleiding) heeft een inwendige echo gemaakt en mijn baarmoeder zag er goed uit en was helemaal ' schoon'. Alleen sinds die tijd vloei ik weer een stuk erger en is het ook weer rood met veel stolsels, slijm. Kan dit komen van de nacontrole? En is dit normaal? Of kan ik beter even contact opnemen? Kan trouwens geen ongesteldheid zijn, want de gyn kon aan mijn eierstokken zien dat er nog geen menstruatie in aantocht was. Ik hoor het graag! Groetjes Mirthe
hoi, het kan wat irritatie zijn van de inwendige echo. Maar het kan ook toeval zijn of doordat je meer bent gaan bewegen. Als het echt alleen maar blijft toenemen moet je even de huisarts bellen natuurlijk. groeten evelien