Vergrote baarmoeder na miskraam

Discussion in 'Zwanger worden' started by Uppendup, Jun 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Uppendup

Uppendup Actief lid

Jun 4, 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou op 11 juni heb ik mijn voledige miskraam gehad. Vantevore had ik al bloedverlies.. Weet dus nu niet hoe het zit met mijn cycles

De donderdag na mijn miskraam echo gehad en was helemaal schoon. Vrijdag was de bloeding gestopt.

Nu heb al ik al een tijdje behoorlijke pijn aan mn onderbuik ook bij gemeenschap ben ook iets strakker vanonder. En wat ik ook heb is dat k heel moe ben.

Na mijn miskraam van ong 5wkn heb ik geen hcg meer in mijn bloed.

Ben deze week naar de huisart geweest en zij durvde zich niet echt uit tespreken heeft me wel doorgestuurd om bloed te laten prikken en op 5juli een echo omdat ze van binnen had gevoeld en vond mijn baarmoeder erg groot.

Nu weet ik zelf heel evennie meer wat ik er van moet denken we willen heel graag voor een kindje gaan. Maar als gemeenschap pijn doet wordt het al heel moeilijk om er voor te gaan.

Wie o wie herkent deze symtome en wat het meschiens kan zijn. En hoelang duurt het weer voor dat mijn cycles opgang komt??

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

Feb 21, 2013
    808
    6
    18
    Female
    maatschappelijk
    candyland
    Erg dat je een miskraam hebt gehad. Ik heb geen ervaring met waar jij nu mee zit. Na mijn mk kwam mijn eerst menstruatie na zes weken.

Wel vervelend dat je baarmoeder vergroot is terwijl je helemaal schoon was en de bloeding was gestopt. Hopelijk krijg je duidelijkheid na de uitslag van je bloed en de echo 5 juli. Heel veel sterkte

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ten eerste .. Erg van je mk :(
    Maat hoe kan een vk vanbinnen voelen dat je bm vergroot is?

4. Uppendup

Uppendup Actief lid

Jun 4, 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze heeft van binnen gevoeld. De huisarts. En ook op mn buikgevoeld en ze voelde naar de randen van de baarmoeder en die zaten hoger dan normaal. Ik weet voor de rest niet verder hoe en wat weet alleen dat het heel pijnlijk was.

Ja hoop ook dat woensdag al iets meer duidelijk komt. Dan krijg ik het bloeduitslag.

5. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Als ze op je buik je baarmoeder voelt dan zou dat zeggen dat je baarmoeder een minimale grote heeft in vergelijking met een zwangerschap van 12 weken... Dat lijkt me dan behoorlijk groot..
    Je baarmoeder zit nl achter je schaambot en kan je niet voelen...

En van binnenuit kan je ook niet in de baarmoeder komen...
    Je kan alleen de baarmoeder mond voelen...

Dus ik vraag me af hoe ze dat allemaal gevoeld heeft

Maar ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

6. Uppendup

Uppendup Actief lid

Jun 4, 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou hetniet weten. Ben geen dokter... Weet alleen dat het veel pijn deed. En dat ze behoorlijk aant drukken was. Ik heb alleen hier getypt wat ze zei. Omdat ik het nu ook niet meer weet.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik denk dat ze het van buiten gevoeld heeft ;) net zoals ze dat doen als je net bevallen bent.

Maar wt gek dat ze aan je heeft gevoeld enz terwijl je hcg goed was enz? Is hier niet gebeurde na de mk

8. Uppendup

Uppendup Actief lid

Jun 4, 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat ik zei dat het pijn deed bij gemeenschap. En dat ik continu een pijn heb onder in me buik dus daarom dat onderzoek.

En dat ik weet dat mn hcg uit mn lichaam is omdat ik al meerdere testen heb gedaan na mijn mk tot ze weer omowit waren.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oké .... Dat lijkt me vervelend zeg..... Hoop dag het sne goedkomt ;)

10. Uppendup

Uppendup Actief lid

Jun 4, 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoop took ben nu aant wachte en ik heb daar geen geduld voor vooral omdat de pijn elke dag wel wat erger word.

(Heb wel weer last van wat misselijkheid en blauw arders over mn borst en ben behoorlijk strak aan het worden van onder)

Dus zit in een hele onzekere fase nu...

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gek want als je hcg weg is ben je niet zwanger en kan niks groeien....dus waar je dan last van hebt?

12. Uppendup

Uppendup Actief lid

Jun 4, 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het ook niet lov. Vandaag ha gebeld bloedtest nog iet binnen dus nog steeds afwachten pppffff voel me heel onzeker

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar je testen waren wit toch? Dan is je hcg ook weg...tenminste minimaal ...

14. Uppendup

Uppendup Actief lid

Jun 4, 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze zijn wit ja. Weet nu nie als ik nu al zo snel opnieuw zwanger zou kunnen zijn.

Ik laat het even allemaal op me afkomen hopelijk is morgen mn bloedwaarde bekend meschiens toch bloedarmoede en dan afwachte op de echo van 5juli en dan wordt het hopelijk bekend waarom ik zoeen pijn heb ook bij gemeenschap.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh je denkt alweer zwanger te zijn?
    Lijkt me sterk hoor je zit 2 weken na je mk

16. Uppendup

Uppendup Actief lid

Jun 4, 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik denk van niet. Maar was vanmorge weer misselijk, blauwe aderen over mn borsten behoorlijke last van me tepels buikpijn behoorlijk vernauwd van onder en nog steeds moe. Daarom weet ik het niet meer wou dat ik iets meer duidelijk had over mn lichaam. Elke dag dat gepiekerts over mn vermoeidheid en pijn in me buik maak me niet echt vrolijk

Zelf denk ik niet dat ik zwanger ben maar mn vriend denk van wel omdat ik behoorlijk astig ben stemmingswissingen en meer de zelfde symtomen van mn andere zwangerschappen. Maar ik zeg elke keer dat ik het niet zieen ook niet wil zien omdat het mij niet mogelijk kan zijn zo kort na een miskraam

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wanner heb je precies een echo gehad?

18. Uppendup

Uppendup Actief lid

Jun 4, 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    13juni

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dan zou je al vrij snel een ei moeten hebben gehad nu...

Ik denk dat je bm nog moeite heeft met de mk .... En je lichaam ook. Misschien heb je toch nog wat hcg in je lijf ;)

Maar weet je wacht af wat de bloedtest uitwijst.... ;)

20. Uppendup

Uppendup Actief lid

Jun 4, 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja doe ik ook. Alleen soms is het lichaam. Van een vrouw heel verwarrend. zelf ben ik nu niet bezig met n zwangerschap omdat ik te moe en en te veel pijn in me buik.

Maar als ik iets weet mrgen laat ik je iets weten

Share This Page