Hoi dames Ik snap er even niets meer van Ik ben een gezonde energieke vrouw van 39 jaar, samen met mijn lieve vriend heb ik bijzondere kinderwens ( hij heeft zelf 2 zoontjes) en we zitten nu in ronde 6. Normaal is mijn cyclus tussen 28-32 dagen, best regelmatig. Afgelopen 2 maanden was mijn cyclus van slag 20 en 38 dagen, kan natuurlijk altijd. Deze maand heb ik mijn eisprong op dag 19 gehad en vandaag zit ik op cyclus dag 38. Ik denk bijna zeker te weten vorige week woensdag (10 DPO) de innesteling te hebben gevoeld. Ook heb ik gespannen borsten, ben sneller moe en heb regelmatig menstruatie achtige krampen en steekjes. Maar ik dacht ik blijf netjes geduldig en wacht met testen tot dag 38 omdat dit nu mijn NOD is (denk ik) dus vanmorgen spannend getest............maar negatief echt omo wit Ik begrijp er niets van, vandaag dus al 19 dagen na mijn eisprong? Wat denken jullie gewoon maar wachten en over paar dagen nog eens testen, misschien laag hcg? Deze maand begonnen met accupunctuur en ook pre-seed glijmiddel, waar ik hele goeie resultaten van heb gelezen Zie graag jullie reacties dames
Ik denk dat je eisprong waarschijnlijk toch niet op dag 19 is geweest. Anders had je inmiddels ongesteld moeten worden of positief moeten testen. Je luteale fase kan maximaal 18 dagen zijn en zelfs dat is al zeldzaam. Daar zit jij nu al over heen. Dus wellicht toch een latere eisprong gehad? Misschien een idee om ovulatietesten te gaan gebruiken? Succes!
Hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent!!! Maar de test had dan op z'n minst een tuurstreepje moeten geven. Ik kan twee dingen bedenken. Of inderdaad je eisprong later gehad (en nu misschien zwanger, maar nog niet meetbaar). Of zwanger geweest en mislukte innesteling/afstoting gehad, waardoor HCG alweer gedaald is. In dat geval zou je wel echt een dezer dagen ongesteld moeten worden. Misschien was de innestelingspijn die jij voelde wel je eisprong.... Kan ook flink steken!! Succes.
Hoi dames, Dank jullie wel voor jullie reacties zo fijn om hier dingen te kunnen delen samen........ Mijn eisprong heb ik zeker dag 19 gehad; ik ga nl al jaren naar een hele goede magnetiseur en hij is ook paranormaal begaafd en hij doet voor mij iedere maand de eisprong in de gaten houden zo ook deze maand....heel erg fijn en geeft me rust. Natuurlijk zorgen mijn vriend en ik dat we het gezellig hebben samen de dagen dat ik weet dat ik sowieso vruchtbaar ben en ik zeker weet mijn eisprong te hebben gehad............ De pijn die ik vorige week woensdag heb gevoeld (kende ik echt helemaal niet) en heb in het verleden vaak mijn eisprong wel gevoeld en weet dat dit echt pijnlijk kan zijn. maar dit was echt anders en na wat gelezen hierover te hebben en ervaringen van andere vrouwen leek het er wel veel op..... Maar ik wacht het allemaal maar rustig af en anders maandag testje weer wagen en anders naar de huisarts voor bloedonderzoek. Liefs van mij xx
Ik geloof er niet zo in dat een magnetiseur en/of paranormaal begaafd iemand precies kan zeggen wanneer jij je eisprong hebt. Daar zou ik ook zeker niet zo op af gaan. Je lichaam geeft nu toch duidelijk aan dat er iets niet klopt... Ik zou dus eerst gaan uitzoeken of de eisprong overeenkomt met wat hij zegt en wat jij denkt en voelt. Dit kun je doen door middel van ovulatietesten. Tevens is de innesteling een proces van meerdere dagen en vaak niet iets wat je op één moment voelt en zo duidelijk kunt aanwijzen. Stel dat je op dat moment wel je innesteling hebt gehad, dan zou je nu toch zeker wel een positieve test gehad moeten hebben. Normaal kun je twee weken na je eisprong positief testen, soms wat eerder of later. Jij zit nu al 19 dagen na je eisprong.
Nou het kan soms aan de testen liggen. Sommige testen willen nog wel een afwijking van negatief geven terwijl mensen wel zwanger waren. Sommige mensen testen te vroeg en heb je hierdoor te weinig hormonen of soms doet de test het gewoon niet goed. Ik ken iemand in mijn omgeving die 2 verschillende soorten testen had gebruikt. Bij het ene merk was ze niet zwanger en het andere wel. Zou als ik jou was nog een paar dagen wachten en dan opnieuw testen.