Onze mooie dochter Emma!

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Kaatje1603, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ik moet even mijn verhaal kwijt... want mensen wat doet dit onbeschrijflijk veel pijn!

Afgelopen donderdagavond ben ik bevallen van onze prachtige dochter Emma! Emma heeft slechts 20 weken in mijn buik mogen groeien... Door een afwijking in haar blaas kon deze zich niet legen, waardoor er (te) weinig vruchtwater was en haar blaas zich ook niet kon legen...
    Met alle gevolgen van dien, want veel organen (in de regio van blaas/urinewegen/darmen etc) waren niet goed of niet aangelegd...

Emma had geen kans in dit leven, haar afwijking was niet met het leven verenigbaar...

Gisterochtend om deze tijd hield ik haar nog in mijn armen! Het gemis is nu al zo ontzettend groot...

ik wil het gewoon uitschreeuwen: EMMA IK HOU VAN JE EN IK MIS JE ZO!!!!!!!

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Emma*
    Tegelijkertijd gecondoleerd met het verlies!!
    Heel veel sterkte gewenst!

Liefs

3. Lun

Lun Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie mooie dochter Emma, wat een mooie naam heeft ze van jullie meegekregen!
    Wat een heftige situatie voor jullie. Jammer genoeg voor velen hier herkenbaar. Hopelijk kun je steun vinden bij jou omgeving.
    Mocht je er iets over willen lezen kan ik je het boek:
    Misschien was je vandaag wel geboren aanraden.
    Misschien was je vandaag wel geboren - Yvonne Gebbe, David Rozemeyer - Shop - d'jongeHond

Ik had en heb daar nog steeds heel veel aan.

Liefs Lun.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met Emma en helaas ook gecondoleerd met het verlies van je meisje.. Wat is het leven toch oneerlijk soms!
    Heel veel sterkte! :(

5. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Gecondoleerd, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

6. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Veel sterkte en kracht toegewenst. Dikke knuffel.

7. Vertrouwen

Vertrouwen Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie dochter Emma! Wat een mooie naam heeft ze gekregen! Helaas ook gecondoleerd.
    Al hoewel onze verhalen verschillend zijn blijft het verlies, het gemis, de onmacht, de pijn en het intense verdriet hetzelfde.
    Een zware weg ligt voor jullie. Ik wens jullie daarom dan ook ontzettend veel kracht en sterkte toe!

8. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Gefeliciteerd met de geboorte van Emma! En helaas ook gecondoleerd! Veel sterkte komende periode!

9. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Emma. Ook gecondoleerd met het grote verlies van jullie meisje. Het leven kan zo oneerlijk zijn. Heel veel sterkte de aankomende tijd.

10. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Lieve Karin, wat een vreselijk verlies en toch een mooie dag.
    De geboorte en het overlijden van jullie dochtertje.
    Je had bij mij al gereageerd dus hier ook heel veel steun van ons!
    We weten hoe je je voelt, zo vroeg je kindje moeten afgeven en dan te horen krijgen dat de kans haar al was ontnomen :(
    Toch aan de ene kant ben ik 'blij' dat jullie wisten wat haar mankeerde en hoop dat het helpt met het verwerken van jullie mooie meid. Maar de pijn zal het noet verzachten en hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben
    Wij weten nog helemaal niks en de kans is dus groot dat we daar ook niet achter zullen komen :(

Ik hoop echt dat de meiden samen zijn en op ons neer kijken.
    Wij zijn en blijven super trotse mama's!

Dikke knuffel!

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel sterkte met het grote verlies van jullie dochter :(

12. mies77

mies77 Actief lid

12 apr 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Karin en Sadieraven,
    Ik leef heel erg met jullie mee en vind het verschrikkelijk voor jullie dat jullie je kindje plots weer hebben moeten afgeven. Het zou niet mogen bestaan.:( Hopelijk vinden jullie de kracht om door te gaan, met jullie mooie vlindertje voor altijd in je hart. sterkte...

13. Twixxy

Twixxy Actief lid

6 feb 2013
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte!! Het gemis is verschrikkelijk..

14. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Gecondoleerd en heel erg veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd gewenst. Veel liefs

15. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Dank jullie wel voor alle woorden van steun! Doet ons goed...

Het is nu een week geleden maár het lijkt gisteren...

16. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Jaar ik lees net jouw/jullie verhaal. Ik wil jullie veel sterkte wensen komende periode!

17. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter, Emma is een mooie naam.

18. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Lieve Kaatje .eigenlijk weet ik niet goed waarom ik hier begon te lezen. Ik heb zelf nog niet zo'n groot verlies mee hoeven maken. Maar ik leef zo met je mee nu ik dit meelees. Als moeder heb je al een echte zielsband met je kindje in je buik. Dat afscheid nemen moet zoveel pijn doen... heel veel sterkte. En neem je tijd..

19. Gefeliciteerd maar ook gecondoleerd met jullie kleine Emma*..
    Verschrikkelijk en oneerlijk dat jullie afscheid van haar moesten nemen.
    Hier had mijn dochter* een nierafwijking en daardoor een onderontwikkelde blaas. Bijna 2 jaar geleden. Maar herinner het me ook nog allemaal goed. En het blijft zo moeilijk, ik blijf haar zo erg missen. Schreeuw het maar uit, dat is nodig! Krop het niet op.
    Mijn volgende kindje is trouwens helemaal gezond geboren, het was gewoon enorme pech dat zij een ernstige afwijking had.
    Heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina