cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lmfao, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lmfao

    lmfao Actief lid

    16 aug 2007
    348
    0
    0
    dat is het echt ja ik voel nu eigenlijk niet veel meer dan alleen moe en echte super zachte tepels (nooit gehad)maar eens kan de eerste keer zijn,die ongi krampjes heb ik even een beetje gelezen hier en dat is volgens veel anderen heel normaal na je eisprong.
     
  2. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik heb op dit forum gelezen over vrouwen die een korte bloeding hadden, zoals jij,maar toch zwanger waren. Ook om mij heen hoor ik die verhalen. Ik zou gewoon lekker gaan testen, weet je tenminste waar je aan toe bent.

    Groetjes Kolibri
     
  3. lmfao

    lmfao Actief lid

    16 aug 2007
    348
    0
    0
    erg eigenlijk dat ik nog niet getest heb ik zat er aan te denken vandaag maar toen was het al 5 uur geweest,morgen dan haal ik er 1 op maar ik ben zo bang na alles wat ik denk dat ik zwanger ben en dan een nega test in handen te krijgen,maar ik ben bijna wel zeker dat het zo is.beetje raar misschien maar ik kijk best vaak in de spiegel naar mijn borsten omdat ik er niet echt tervreden over ben maar ze zien er gewoon anders uit,ook als ik het niet koud heb een iets donkerder rand heb ik het koud ja dan gaan die randen weg.
     

Deel Deze Pagina