Ik weet het allemaal even niet meer. Het liefst zou ik Daan een paar dagen ergens naartoe willen brengen om te kunnen slapen om tot rust te kunnen komen. Eindelijk was ik zover dat hij doorsliep ik helemaal blij en tja toen kwam de ellende ik had me vreugde topic nog niet geplaatst en meneertje heeft bedacht om maar helemaal niet meer te slapen. Het is weer alleen huilen , huilen en nog eens huilen. Het moet alleen een keelontsteking zijn maar pff de nachten worden steeds ondebroken slaap ik net dan is het alweer helemaal hysterisch wakker worden. Gisteren met spoed bij de homeopaat geweest die kon niks vinden alleen net als de huisarts een keelontsteking. Ik zit er helemaal door heen . Me vriend s al 14 dagen de deur uit voor zijn werk en met goede hoop komt hij morgen avond thuis. Maar dan moet hij nu wel aan 1 stuk door blijven rijden en komt dus ook doodmoe thuis dus hem dan een nacht op te laten lopen doe ik hem niet aan en daan weg brengen is tegen me principes erg he. Ik weet het allemaal gewoon niet meer ik kan alleen maar brullen brullen en nog eens brullen en kan helemaal niks verzetten. He even me hart gelucht. Als iemand nog iets weet dat ik mezelf op kan peppen roep maar.
Hi, Erg vervelend voor je meid. Probeer hem bij je te pakken en samen te slapen, is dat een idee? Ik weet natuurlijk verder ook niet. Heb je al geprobeerd zijn matrasje wat omhoog te leggen? Ik heb een keer keelontsteking gehad en dat hielp wel wat. Neem aan dat je hem ook paracetamol geeft etc? Mijn kids worden daar altijd erg slaperig van. Jammer dat dat bij jou niet het geval is. Misschien helpt een wandeling nog? Of ff bij je moeder op bezoek, dat helpt mij altijd.... Ik weet hoe je je voelt hoor, heel erg vervelend. Maar hopelijk is het gauw over... HEEL VEEL SUCCES. Redrose
een keelontsteking is natuurlijk ook niet nix he ik heb zelf wel eens een keelontsteking en dat is behoorlijk pijnlijk en ik weet dan ook nog wat er aan de hand is dat benul heeft hij dan natuurlijk ook nog niet hij weet alleen dat hij die pijn heeft heeft hij wat gekregen voor de keelontsteking?
Keel ontsteking doet heel veel pijn en we zitten ook met smacht te wachten dat we worden gebeld dat alles eruitgekipt word. Het verevelend is dat Daan geen antibiotica mag hebben er zitten te veel stoffen in waar hij alergische op reageert het enige wat we kunnen doen is paracetamol en salie thee geven verder is het gewoon geduldig de tijd door komen maar het is zo moeilijk omdat je op niemand echt terug kan vallen. RedRose op me moeder terug vallen kan haast niet ze woont 20 km verder op en helaas is ze invalide dus kan daan ook niet vasthouden ofzo.
ohw ja dat is minder en de zetpillen helpen dus ook niet echt voor de pijn ik hoop dat je snel bericht krijgt en een broer of zus of vrienden die je even kunnen helpen?
Wat wordt eruit geknipt, de amandelen? Nu al? Hoevaak heeft hij dit dan gehad, gebeurd ook niet vaak meer..
bij lars is ook alles er met spoed uitgegaan. Keelamendelen en neusamandel. Hij was toen net 1 jaar. Hij heeft nooit meer een keelontseking gehad. Daarvoor 5 keer in 1 jaar. Ik kon binnen 3 dagen bij de KNO terecht en de volgende dag werd hij al geopereerd. Succes. Ik weet alleen dat de Amoxilinne hier altijd binnen 1 dag hielp. Balen dat hij dat niet mag hebben want dat is echt ene wonder middel
Oh sorry, dat wist ik niet natuurlijk. Maar dat is dan ook geen optie. Een vriendin oid....? Succes iig... Balen trouwens dat ie geen medicijnen kan hebben. Dan is t helemaal een hel! EN idd het doet heel veel pijn. Succes maar...
Hoe oud is Daan? Wie weet kun je hem een waterijsje geven, dat verlicht iets, maar goed, daar moet hij dan wel oud genoeg voor zijn. Zelf heb ik al ontelbare keren keelontsteking gehad, ik hoef maar even in een ruimte met een airco of wapper te zijn en de volgende dag is het al raak. Als kind altijd al en 1 van mijn amandelen is er zelfs gewoon uitgerot volgens de HA. En helaas heb ik ook nog nooit de ideale oplossing gevonden, behalve afwachten tot het geneest en het iets verzachten met waterijs en van die goedkope bruine snoepjes (weet niet hoe ze heten, maar werken beter dan al die dure keelpastilles). Maar goed, ook daar moet hij weer groot genoeg voor zijn. Hartstikke veel sterkte, ik hoop dat het snel overgaat en je aan je slaap toekomt!
Daan is nu 9 maanden en heeft vanaf zijn 2e maanden gemiddeld 1x per 4 weken 1,5 last van een keelontsteking.
Ik ken het . Zoals je weet heeft Robin al eerder in het ziekenhuis gelegen ivm gal spugen. Nou dachten we dat dat alleen maar aan z'n ontlasting lag als die niet goed doorliep. Tot vorige week zaterdag. Ging hij opeens ook weer gal spugen, oorzaak: een rode, geïrriteerde keel. Keelonsteking was het niet, want het was viraal. Uitzieken dus. Alleen omdat hij met die aangeboren afwijking zit, sturen ze hem dan niet graag naar huis. Dus zaterdagavond weer aan het infuus en maandag mocht 'ie gelukkig weer naar huis. Robin huilt ook heel erg veel en erg hard, af en toe weten we ook echt niet meer wat er aan de hand is. We lopen al bij een osteopaat, maar daar komt nog niet erg veel uit. Ik zit tegen overspannenheid aan, omdat ik het niet meer aankan. Ik kan 'm gewoonweg niet meer horen huilen, ik word er gek van . Gelukkig heb ik m'n vriend nog thuis, maar die is vorige week ook geopereerd, dus die kan me niet altijd helpen. Gelukkig helpt 'ie waar hij kan. Ik leef met je mee, je hebt er niks aan. Wij wachten ook op een makkelijkere periode .