Hoi, Maandag 30 mei heb ik (voor het eerst van mijn leven) een ovulatiebloeding gehad. Vanaf dinsdag veel vruchtbaar slijm (paar dagen). Vrijdag de derde hebben we seks gehad. Op dit moment zit ik op dag 28, maar mijn cyclus was nog niet helemaal regelmatig. Nu een maand gestopt met borstvoeding dus ik hoop dat dat beter wordt. Laatste cyclussen waren 30 dagen dus het voelt nog niet als overtijd. Maar nu mijn vraag. Is het mogelijk dat een ei bevrucht wordt 4 dagen na ovulatiebloeding? Ik kan erg weinig terugvinden over wanneer dit precies gebeurd rond ovulatie.
Hoe weet je zo zeker dat het een ovulatiebloeding was? Heb je testen gebruikt of getemperatuurd? Ik heb er niet super veel verstand van maar ik denk niet dat de kans heel groot is dat je ei bevrucht wordt als je vier dagen ná je eisprong seks hebt. Alleen de vraag is had je wel je eisprong op 30-5. Ik denk namelijk dat alleen een bloeding te weinig is om daar vanuit te gaan...
Nee, geen testen of temperaturen. Ben er vanuit gegaan dat het een ovulatiebloeding was omdat ik ook vruchtbaar slijm kreeg en geen idee heb wat het anders kan zijn. Wat zou het anders voor bloedverlies geweest kunnen zijn dan?