Cyclus

Discussion in 'Zwanger worden' started by Desie2, Jul 16, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Desie2

Desie2 Lid

Jun 1, 2018
    5
    1
    3
    Female
    Ik heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen.
    Nu heb ik vorige maand een rare maand gehad. Gewoon volgens mijn cyclus ongesteld geworden. Maar anderhalve week later weer anderhalve dag bloedverlies. Één dag héél heftig bloedverlies, en één dag bijna niets. Ik ben in die dagen ook geopereerd dus de arts zei dat dit wel eens voorkomt na een operatie. Dit word dus gezien als een tussen bloeding. Maar welke dag moet ik nou aanhouden als eerste cyclus dag? Ik zit volgens mijn " normale cyclus " nu op dag 30 dus overtijd.

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Lastig is dat! Ik zou dan gewoon de eerste dag van je menstruatie aanhouden en geen rekening houden met die tussen bloeding. Je lichaam zal misschien een beetje in de war geschopt zijn van de operatie. Als er een kans is dat je zwanger bent zou ik wel even een test doen ergens de komende dagen.

3. mamalacht

mamalacht Actief lid

Apr 19, 2017
    385
    267
    63
    Gewoon negeren in je berekeningen. Ik ben ooit eens kort onder narcose geweest en twee dagen erna had ik een positieve ovulatietest en BAM tijdens het klussen een totaal onverwachte Mega Menstruatie. Duurde overigens maar een dag. Nadien kwam mijn echte menstruatie netjes twee weken later. De dokter zei dat dit wel meer kon gebeuren. Maar zeker dus ook je eisprong in de gaten houden, die kan net op de dag van de bloeding vallen zoals in mijn geval...

Share This Page