hallo, ik zou eigenlijk sinds gister ongesteld moeten zijn maar ben dit tot op heden nog niet ik heb nu een vage ongi pijn heb dit nog nooit gehad en dezelfde soort pijn alsof ik mijn eisprong heb, ook heb ik al een langere tijd last van misselijkheid moe zijn en duizelig zijn ook heb ik het al een langere tijd extreem warm en hele erge koude voeten en handen. Zou ik nu dan toch zwanger kunnen zijn hoop het heel erg. Mijn vraag is voelde jullie dit ook toen jullie zwanger werden. xxxxxxxx
Nee hoor, hoef niet perse met ochtendurine. In de gebruiksaanwijzingen van de testen staat dat je op elk moment van de dag kan testen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden.
mystic sun hoe wist jij dan behalve met de test of je zwanger was? En miemi bij jou staat ook dat je twee dagen overtijd bent heb jij al getest?
Ja heb vanochtend getest maar krijg een heel vaag streepje. Weet dus nog niks Heb wel al sinds donderdagochtend beetje bruinverlies, dus ben bang dat mijn ongi eraan komt.
Wat spannend, volgens mij voelt iedereen inderdaad iets anders. Wij hebben vanmorgen positief getest...ik had gisteren al een knal positieve ovulatietest, mijn temperatuur bleef stijgen, was duizelig en heb zere borsten dus had zelf al een klein voorgevoel. Hopelijk test je positief..succes!
ja het is echt vervelend als je eenmaal hebt besloten dat je er klaar voor bent wil je het liefst dat het allemaal meteen lukt. Ik heb twee vriendinnen die een kleintje hebben en wou altijd al graag kinderen maar nu is het alleen maar erger geworden. Ik kan niet wachten totdat wij het geluk hebben om mamma en papa te worden! Maar een strteepje is een streepje toch als je niet zwanger zou zijn zou je toch helemaal geen streepje moeten zien. Of heb ik het mis? Hoop het voor je en ook voor mezelf!
een streepje is een streepje hoor meiden! Toen ik bij mijn dochter de eerste keer testte had ik 3 dagen voor mijn NOD ook een heel vaag positief streepje! (een week later was het een dikke streep, de test test op HCG in het bloed, hoe langer zwanger hoe meer HCG dus hoe vetter de streep, dus hoe korter zwanger hoe vager de streep) Succes, en fijne feestdagen!
HCG verdubeld om de dag, dus als je maandag test zou die goed positief moeten zijn! alvast een voorzichtige felicitetie want een streep is een streep
Hoelang is je cyclus dan? Want ik lees dat je pas bet gestopt met de pil.. Dan kan het best nog even duren voor je ongesteld word of posi test. Maar ik hoop voor jou dat je binnekort gewoon een posi test hebt.
Inderdaad iedereen voelt wat anders.. Ik voelde niets. Wist niet eens dat ik een eisprong had gehad. Als het je eerste ronde na de pil is, zou ik zelf even wachten nog, om inderdaad teleurstellingen te voorkomen. Zo niet, dan zou ik morgenochtend testen (ochtendurine is toch altijd meer geconcentreerd, dan andere urine) Succes meis!
Dat wist ik niet Was net gestopt met de pil en had gegokt op een cyclus van 28 dagen. Rond de 10e dag kreeg ik veel rare krampjes in mijn onderbuik, iets anders dan ongi gevoel, en op dag 13 had ik heel veel slijmverlies. Ik vertrouwde het niet (misschien ontsteking?) en ben naar de huisarts gegaan, hij had inwendig onderzoek gedaan en door die uitkomst schaamde ik me een beetje want bleek dat ik een eispong had Dus weer flink klussen (deden we toch al) en op dag 17 waren de krampjes helemaal weg ineens. 1 week vóór mijn NOD kreeg ik weer lichte krampjes, mijn tepels deden eerst alleen zeer en toen kwamen er daar blauwe aders tevoorschijn en later deden mijn hele borsten erg zeer, net of ze gekneust waren (dat gevoel heb ik nu nog, want zelfs een BH is pijnlijk om te dragen). Toen dus afgewacht en heb eerst 4 dagen vóór NOD negatief getest met CB digitaal (was te vroeg maar kon niet meer wachten ) Toen, omdat de symptomen aanhielden, 1 dag vóór NOD weer getest met predictor, deze was heel erg vaag, dus direct met dezelfde urine 1 van CB digitaal gedaan en ja POSITIEF. S'middags naar de huisarts weer getest en ook POSITIEF en gisteren heeft MvM nog een test gedaan en die knalde er helemaal dik POSITIEF vanaf, dus het is echt waar Ik heb nu nog heel veel last van mijn borsten, ben de afgelopen dagen best beroerd en kan weinig binnenhouden, en heb last van mijn onderrug. Gelukkig geen krampjes meer gehad, alleen heel soms als ik te druk ben met het huishouden, maar ga dan even op de bank liggen en het zakt dan vanzelf weer weg. Nu maar afwachten tot de echo... Ik denk dat we gewoon heel veel geluk hebben gehad, het was een pure gok, maar we zijn wel heel blij met ons kerstkado nu maar we hadden niet verwacht dat het zo snel zou kunnen gaan omdat je idd veel verhalen hoort over het ontpillen en de symptomen die daarbij horen (lijken veel op zwangerschapssymptomen) maar ja, gelukt...
nou echt te gek! Ik heb getest en helaas negatief maar heb nog steeds vage ongi pijn heel anders. ik wacht nog maar af als ik over een paar dagen nog niet ongi ben maar weer testen, want ik lees dat je toch beter met ochtendurine kan doen en dat er meerdere eerst negatief testen en later positief dus ik geef de hoop nog niet op. En anders gewoon weer door naar de volgende ronde! Ben pas bezig dus zou inderdaad wel een leuk kerstkado zijn!
Ik heb een onregelmatige cyclus, en weet dus niet precies wanneer ik kan testen. Heb ze al wel klaar liggen, maar durf niet zo goed, ben nu op dag 37 van de cyclus, voorheen was het: 35,28,33,43,42,60,37 dgn Ik hoop voor Cindy dat het alsnog raak is. Liefs Hope