Hoi Meiden, Ik heb geen cyclus van mezelf dus voor mij is het moeilijk om te bepalen wanneer ik mijn eisprong zal hebben. Ik ben bezig met temperaturen en ga straks beginnen met ovulatie testen. Weten jullie misschien of je van clomid een cyclus krijgt? wie heeft hier ervaringe mee?
Clomid laat je eitjes rijpen. Dus je krijgt er een cyclus van. je zal langs de Huisarts en de gyn moeten om dit te krijgen.
Heb je helemaal geen cyclus? Dus ook bijna nooit ongi geweest? Dan zou ik zeker naar je HA gaan en een doorverwijzing vragen voor een gyn. Die kan je alles vertellen over clomid.
Met clomid gaan ze de eisprong bevorderen. Ik had al een tijdje een cyclus van 40dgn of meer. Ben doorverwezen naar de gyn. Die heeft mij clomid voorgeschreven. De eerste ronde 50 mg, maar die gaf ook niet het gewenste resultaat. Toen in ronde 2 kreeg ik 100 mg en kijk naar mn banner. Dus zorg ervoor dat de ha je doorverwijst naar een gyn. Wat de behandeling dan gaat worden is per persoon verschillend, dus het kan zomaar zijn dat je geen clomid krijgt maar iets anders