Zwangerscahpstest, zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mimu, Jun 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mimu

Mimu Lid

Apr 4, 2008
    48
    0
    0
    Hoi hoi,

Jajaja, ik weet het, ik ben ongeduldig.. :D Ik mag officieel pas over vijf dagen testen, maar heb zere borsten, en gerommel in mn buik.. ik ben gewoon zo nieuwsgierig!
    Dus ik heb net toch al een test gedaan.. voor het eerst, nog nooit eerder, dus geen ervaring met aflezen van testen! :oops:

Nu krijg ik in het resultaatvenstertje een dikke min streep horizontaal, maar als ik goed kijk staat er ook heeeeeeeeeel licht een streepje verticaal. Dan zou het dus een plus worden.. :D
    Wat denken jullie? En ik vraag me af, als ik nou niet zwanger ben, is er dan echt helemaal geen streepje verticaal te zien?
    Of kan het zo zijn dat er toch een heeeeeel licht verticaal streepje staat en je gewoon niet zwanger bent?

Ooooh ik ben zo benieuwd, wat denken jullie?
    Liefs!

2. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Kan je geen foto maken en hier neerzetten?

groetjes Inger

3. Mimu

Mimu Lid

Apr 4, 2008
    48
    0
    0
    Heb ik geprobeerd, maar onze oude camera bleef een wazige foto maken.... :(
    En nu mag dat toch niet meer, want na tien minuten mag je toch niet meer uitgaan van wat je ziet op de test?

4. vanescha

vanescha Lid

Jun 17, 2008
    15
    0
    0
    verkoopster in de verlichting
    Lelystad
    Ik heb een keer te vroeg getest.
    En er kwam een heel licht streepje te staan.
    Helaas werd ik 5 dagen later ongi.
    De teleurstelling was groot.
    Volgende keer wacht ik toch echt maar iets langer met testen.

5. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Ja, weet ik niet. Ik had eind december een positieve test in handen en die was 2 dagen later nog steeds positief (er was niks veranderd op het venster).

Ik zeg altijd een streep is een streep :) maar afgelopen maand had ik een heeeeel licht streepje en die was na 30 minuten weer weg :( helaas ook gewoon weer ongi geworden...

6. vanescha

vanescha Lid

Jun 17, 2008
    15
    0
    0
    Lelystad
    Had ik idd ook.Ik wilde het's avonds aan mijn man laten zien,maar het streepje was ook weg.
    Maar ik heb er nog steeds moeite mee hoor om zo lang te wachten.
    Het is zo aanlokkenlijk om zo;n test te doen.
    Vooral omdat die van eigen merk toch niet zo duur zijn.

7. Mimu

Mimu Lid

Apr 4, 2008
    48
    0
    0
    Hmmm, het streepje staat er nu nog wel, na drie kwartier... maar dat zegt dus niets..
    Ok, ik ga mezelf maar weer even streng toespreken dan en nergens van uit gaan!
    Wel fijn om te horen dat jullie ook een heel licht streepje hadden en toch gewoon ongesteld werden, dan weet ik dat het dus niets zegt..
    Stiekem blijf ik wel hopen natuurlijk.. ;)

8. vanescha

vanescha Lid

Jun 17, 2008
    15
    0
    0
    Lelystad
    Doe ik ook ieder keer.
    Ik mag over 6 dagen testen,en normaal voel ik rond deze tijd al gerommel in mijn buik.
    Nu op dit moment nog niks.
    Stiekem hoop ik dat het raak is.
    Al weet ik dat ik morgen alweer mijn krampen kan gaan voelen.

Of zou het deze keer dan toch? :)

9. Mimu

Mimu Lid

Apr 4, 2008
    48
    0
    0
    Ohh spannend! Tsja, je weet t nooit, je schijnt vanalles te kunnen voelen als je zwanger bent, maar ook helemaal niets juist! Pfff erg he dat wachten? Ik probeer er maar zo nuchter mogelijk onder te blijven.. wel lastig soms..
    Maar we lopen dan dus bijna gelijk! Als mn cyclus een dagje langer is deze maand hebben we dezelfde NOD!
    Nu ga ik maar wachten tot woensdag denk, voor ik opnieuw test.. Hoe lang wacht jij nu dan?

10. vanescha

vanescha Lid

Jun 17, 2008
    15
    0
    0
    Lelystad
    Nou weet je wat zo gek ik,volgens mijn berekening zou ik het a.s maandag moeten worden.
    Dat staat op mijn kalender :)
    Maargoed als ik de banner mag geloven,zal ik het a.s donderdag gaan doen(de test)
    pfffffffff wat lang nog zeg. :cry:
    Ik heb wel al 2 testen klaar liggen :)

11. Mimu

Mimu Lid

Apr 4, 2008
    48
    0
    0
    Ja dat is ook zo verleidelijk he, dat je de testen klaar hebt liggen! Heb ik dus ook.. ;)
    Op zich is wachten tot woensdag en donderdag helemaal zo lang niet.. maar ja, als je zwanger wilt worden en benieuwd bent is het wel lang.. :D
    Ik duim voor je hoor!

Share This Page