Hallo, Geen idee of dit de juiste plek is. Maar alle beetjes zijn meegenomen en wie weet werkt het. Ik zal het even uitleggen. Zelf zijn wij 2 vrouwen met een grote kinderwens. Maar ja, daar hebben we natuurlijk een donor voor nodig. Misschien dat 1 van jullie wel een leuke, lieve donor weet die dit ziet zitten. Zelf zijn we inmiddels al 6 jaar samen en stappen over een paar weken in het huwelijksbootje. Wanneer iemand denkt ons eventueel te kunnen helpen dan zijn we daar erg blij mee. En wanneer er vragen zijn mogen die altijd gesteld worden
Kennissen van mij hebben via een donor twee kindjes gekregen, maar een van hen kende de toen toekomstige donor via werk. Hij valt op mannen en had geen kinderen, zij had een goede klik met hem. Na een jaar ofzo hebben ze het gevraagd en daar wilde hij aan meewerken. Een donor oproep via internet hoor ik zulke verschrikkelijke verhalen over. Mannen die zich aan heel veel vrouwen aanbieden en niet hebben verteld autisme te hebben bijv. Zal heus niet allemaal slecht zijn, maar kan je niet beter in je vriendengroep nagaan of er iemand kandidaat kan zijn of anders via een kliniek? Geen idee verder hoor,ken het alleen dus van dat stel in mijn omgeving, misschien is een kliniek ook niet zomaar een optie.
Dat is een leuke oplossing! Wij hopen ook zo iemand tegen te komen die daar open voor staat. Klopt. Via internet zijn wij het ook aan het proberen maar daar komen niet de fijnste mannen op af helaas. Misschien net een keer mazzel hebben met de juiste? De vrienden groep bestaat voornamelijk uit vrouwen waardoor het was lastiger is. Dan zou een optie kunnen zijn dat we het via vrienden van vrienden kunnen doen. Via het ziekenhuis zijn we ook bezig. Staan daar helaas op de lange wachtlijst. Maar toch proberen we het liefst iemand zelf te vinden om wat meer contact te kunnen hebben Bedankt dat je meedacht
Een paar weken terug was er een man hier op het forum die zichzelf aanbiedt als donor, beweert al meerdere vrouwen geholpen te hebben, maar die echt de grootste creep ter wereld blijkt te zijn (doodsbedreigingen, noem maar op). Hij is inmiddels weer verwijderd van het forum, maar hij schijnt al een paar keer onder een andere naam teruggekomen te zijn, dus ik wilde je daar toch even voor waarschuwen Is een zaadbank geen optie?
Je kan ook sperma uit Denemarken laten komen. In Zwolle weet ik dat ze dat gebruiken en dat daar dus ook de wachtlijsten nu een stuk korter zijn!
Een collega van mij heeft een donor gevonden via internet. Zij is alleen en had de wens dat het kindje 1 of 2 x per jaar de donor kon zien. Zelf sta ik op de wachtlijst voor KID maar kreeg al snel een brief dat de wachtlijst zo lang was dat er daarom ook de mogelijkheid was om donorzaad uit Denemarken te bestellen via cryos internetional. Ik heb me er verder niet echt in verdiept omdat we nu in Belgie met icsi bezig zijn en ik hoop dat het niet op een donor aan komt.
Ik zag het al eerder voorbij komen maar denemarken heeft een goede anonieme donorbank waar je rietjes kan bestellen..je kan ook fotos van de donor bekijken van toen ze een klein kind waren..het kost wat maar dan heb je geen gezeur verder
Ik zou het zoeken bij Cryos DK of European Sperm Bank. Betrouwbaar en goed geregeld. Er zijn diverse klinieken in Nederland die je kunnen helpen.