Mijn vriend heeft net gebeld, de uitslag van zijn semenanalyse is binnen. We kunnen deze namiddag rond kwart over 4 bij de dokter terecht om de resultaten te bespreken. Ik zit hier helemaal in spanning nu. Het heeft lang geduurd voor mijn vriend de moed had om deze test te laten doen. Minuten lijken wel te kruipen momenteel. Hoop echt dat het snel kwart over 4 is.
ja alleen dat w88al he! kan het me voorstellen meid dat je helemaal in de zenuwen zit nu hoop dat het snel 16.15 is voor jullie groetjes baby blues
Elisje ik ken dat ,wij hebben ook een formulier liggen en de moet hebben we ook nog niet om het te laten doen. sterkte met wachten en hopelijk is alles goed. Liefs sonja
@Elisje, Wat de uitslag ook mag zijn... Jullie zijn in ieder geval een stap verder. Succes en ik duim voor jullie. Groetjes, Velobabe
Bedankt meiden Het is niet zozeer de uitslag waarover ik in spanning zit, we staan nu een stapje verder en daar ben ik heel blij om. Ik kan alleen niet zo goed met het wachten om (zou ik echt de enige zijn die daar last van heeft ) Geduld is een mooie gave, alleen heb ik er wat te weinig van. Veel afleiding heb ik ook niet tot dan, ben zo slim geweest om alles al te poetsen voor mijn vriend belde. Slimme ik
Nou, veel succes! Laat je het weten hoe het was? Overigens, toen mijn man het had laten doen heeft hij het gewoon via de telefoon gehoord wat de uitslag was. Konden ze dat bij jullie niet? Scheelt spanning en wachten!
Blijkbaar stelde de receptioniste voor om een afspraak met de dokter te maken later vandaag. Zelf weet ik ook niet zo goed hoe het hier in elkaar zit hoor, of de receptionistes enige opleiding hebben. Je hebt de receptioniste, de verpleegsters en de dokters in de praktijk. Zelf ga ik altijd persoonlijk even langs als ik resultaten van een test verwacht en dan lezen ze wel iets af van hun computerscherm en stellen dan voor om een afspraak met de verpleegster of dokter te maken om het verder te bespreken. Kan me ergens wel voorstellen dan dat ze niet veel zullen zeggen als je gewoon belt. En zeker als de resultaten niet al te best zijn. Nu ja, er zit niets anders op dan af te wachten tot deze namiddag. Ik laat jullie nog wel iets weten over de resultaten.
Gewoon effe lekker een douche nemen...dat is weer een uurtje verder, bovendien ontspan je daar ook van!...Effe lekker jezelf verwennen...en de tijd vliegt voorbij! Hopelijk hebben jullie een positieve uitslag! Liefs Nies