Hoi, is het een idee om een katoenen luiers onderwerp op te richten? Er zijn behoorlijk wat mensen die deze gebruiken maar iedereen denkt dat ze de enige zijn. Het lijkt me leuk om ervaringen hierover uit te wisselen met andere katoen gebruikers. en om op de hoogte te blijven van nieuwtjes bv. Groetjes....
hier had je al een topic over geopend dus die andere haal ik weg ik zal het met de owner bespreken ok
Hoi Molly, Je bent vrij om in het Baby & dreumes forum een onderwerp te starten over (het gebruik van) katoenen luiers, waarin je ervaringen enzo kunt uitwisselen. Lotte.
Oke, zal ik doen. Mocht het erg druk worden dan kunnen we misschien een apart onderwerp er van maken (is makkelijker te vinden voor nieuwe mensen). Sorry dat ik er 2 keer over begon, maar ik kreeg geen antwoord vandaar beetje ongeduldig!
Ik kon nog niets vinden, dus ben zelf een onderwerp gestart, dat was toch de bedoeling? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 264#290264
Hier is al een onderwerp over gestart. Ik zal het jouwe dan maar op slot doen hé, dan kunnen jullie daar lekker verder.
Weet niet of verzorging een goede plek is er voor daar zou ik het niet gezocht hebben. Vandaar dat ik voorstelde of het misschien een idee is om een hoofdonderwerp ervan te maken maar wie weet mag dat later. We zullen voorlopig hier verder gaan. Bedankt Marion, ik had inderdaad nog niets gestart!
Bedankt Kathy, dat je dat onderwerp voor ons gevonden hebt. Ik vind het alleen wel erg jammer dat bijna de hele eerste blz voornamelijk negatieve ervaringen weerspiegeld, dat is niet echt een leuke instap voor mensen die katoen willen proberen, ze moeten een eerlijke kans krijgen vind ik. Nou laten we hopen dat ze doorlezen naar het einde waar ik mijn ervaring neer gezet heb. En Marion als je vragen hebt dan help ik je graag!