Katoenen luiers onderwerp

Discussie in 'Over deze site' gestart door MollyM, 15 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MollyM

MollyM Bekend lid

Hoi, is het een idee om een katoenen luiers onderwerp op te richten? Er zijn behoorlijk wat mensen die deze gebruiken maar iedereen denkt dat ze de enige zijn. Het lijkt me leuk om ervaringen hierover uit te wisselen met andere katoen gebruikers. en om op de hoogte te blijven van nieuwtjes bv. Groetjes....

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hier had je al een topic over geopend dus die andere haal ik weg

ik zal het met de owner bespreken ok :)

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Hoi Molly,

Je bent vrij om in het Baby & dreumes forum een onderwerp te starten over (het gebruik van) katoenen luiers, waarin je ervaringen enzo kunt uitwisselen.

Lotte.

4. MollyM

MollyM Bekend lid

Oke, zal ik doen. Mocht het erg druk worden dan kunnen we misschien een apart onderwerp er van maken (is makkelijker te vinden voor nieuwe mensen). Sorry dat ik er 2 keer over begon, maar ik kreeg geen antwoord vandaar :) beetje ongeduldig!

5. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik ben ook geinteresseerd, even kijken of ik die andere topic kan vinden :D

6. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
  7. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hier is al een onderwerp over gestart.
    Ik zal het jouwe dan maar op slot doen hé, dan kunnen jullie daar lekker verder.

8. MollyM

MollyM Bekend lid

Weet niet of verzorging een goede plek is er voor :( daar zou ik het niet gezocht hebben. Vandaar dat ik voorstelde of het misschien een idee is om een hoofdonderwerp ervan te maken :oops: maar wie weet mag dat later. We zullen voorlopig hier verder gaan.

Bedankt Marion, ik had inderdaad nog niets gestart!

9. MollyM

MollyM Bekend lid

Bedankt Kathy, dat je dat onderwerp voor ons gevonden hebt. Ik vind het alleen wel erg jammer dat bijna de hele eerste blz voornamelijk negatieve ervaringen weerspiegeld, dat is niet echt een leuke instap voor mensen die katoen willen proberen, ze moeten een eerlijke kans krijgen vind ik. Nou laten we hopen dat ze doorlezen naar het einde waar ik mijn ervaring neer gezet heb.

En Marion als je vragen hebt dan help ik je graag!

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik ben van plan om ze wel te gaan gebruiken (als het zo ver mag zijn) :)

Deel Deze Pagina