Als dat derde kindje maar niet wilt komen,...!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HopeSept12, 18 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    wij hebben 2 kindjes.
    Ons eerste kwam na 2,5 jaar MMM,...ons tweede kwam direct erna; helemaal spontaan; dus 2 kindjes in 1 jaar tijd,... gelukkig zijn de herfstigste jaren wat achter de rug.

Vorige jaar hebben we beslist om voor een derde te gaan; na 4 rondes was het al raak :thumup: maat helaas een miskraam op 8 weken.

Dit is ondertussen geleden van mei en er is nog geen nieuwe zwangerschap op komst,...!?

Stilaan beginnen we wat te twijfelen,...

Nog iemand in gelijke situatie of ervaringen en die mij wat raad en daad kan geven?

Bedankt

2. ATB1982

ATB1982 Lid

13 jun 2010
    22
    1
    3
    NULL
    NULL
    Hier een beetje hetzelfde verhaal... alleen onze beide kinderen zonder mmm gekregen, beide binnen een jaar zwanger.. toen voor nummer 3.. redelijk snel zwanger maar in februari 2016 een miskraam.. en sindsdien niets meer :(
    Al bij gyn geweest, uitslagen vd onderzoeken allemaal goed... rara hoe kan dat?

Verder niet echt advies, maar vind het zo vreemd.. en het is zo gewenst.. en mijn leeftijd begint enigszins te spelen en het leeftijdsverschil met de andere 2 wordt steeds groter.. nu weer op de wachtbank..

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Toen jullie voor een derde gingen was het na 4 rondes al raak schrijf je. Dat werd helaas een miskraam en nu zit je ongeveer in de 5e ronde na de miskraam toch? Dus wat dat betreft valt het best mee, komt vast goed!

4. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    Hier een vergelijkbare situatie.
    Bij de 1ste duurde het ong 14 mnd.

Toen we besloten voor een 2e te gaan ging ik ook uit dat t lang duurt.
    Echter in 4 mnd zwanger! Helaas een MA. In aug opnieuw een VMK.
    Nu dus een jaar bezig (ik reken vanaf de start voor een 2e).
    Daarnaast ook herstellende van Burn out. En ik wéét dat dit ook meespeelt. Maar het voelt als dubbel falen van mn lichaam. Daarnaast begint de leeftijd met de wens om ooit 3 kids te hebben. En groter wordend leeftijdsverschil straks tussen 1 en (hopelijk) 2.

Soms zo oneerlijk mensen die 3 kinderen in 2 jaar tijd krijgen. Niet dat ik ze het niet gun. Gewoon het gevoel.

Niets is zo niet leuk als je lang wacht op een cadeautje maar je hem elke maand nog niet mag uit pakken en t blijft maar duren..

Dikke knuffel voor iedereen die lang wacht!

5. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Hier een vergelijkbaar gevoel , van mijn eerste twee kinderen was ik heel snel zwanger. Wel met Clomid maar zwanger in de eerste ronde en in de vierde ronde. En nu zijn we al anderhalf jaar aan het proberen voor een derde, ook twee keer een miskraam gehad. We zijn inmiddels ook weer met Clomid aan de slag, maar ik word er ook een beetje moedeloos van soms.

Deel Deze Pagina