Spannend...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Faithful, Jan 6, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Faithful

Faithful Niet meer actief

Vandaag dag 24 van mijn cyclus en nog geen tekenen van een naderende maandelijkse periode.

Hoewel de laatste maanden mijn cyclus wat wisselt en langer is. Heb mezelf beloofd deze maand niet vroegtijdig te gaan testen.... Wish me luck! Na woensdag weet ik meer. ;)

Het zou zo leuk zijn als het nu raak is.
    Ben mega duf en vergeetachtig en weet niet waarom stond van de week in de winkel en heb baby bad producten gekocht. ;)

Maar ik weet als geen ander dat dit niets zegt!
    Time will tell.

2. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

Sep 2, 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Als je niet vroegtijdig wil testen zou ik zelfs vrijdag pas testen.
    Lees niet terug dat je ovulatietesten of getemperatuurd hebt dus dan zou ik je langste cyclus aanhouden voor het bepalen van je nod.

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Weet je of je een eisprong hebt gehad?

4. Faithful

Nee geen idee, of iig niet met zekerheid.
    Ik voel wel iedere maand mijn (aanloop naar de) eisprong, altijd al gedaan. Al is dat natuurlijk geen exacte wetenschap. ;)

Ik test altijd de 28e of eerder als ik de typische klachten heb. Mijn lichaam speelt nog wel eens spelletjes.
    Maar ik zal mijn best doen om de langste cyclus aan te houden, vrijdag dus.

5. Faithful

Dag 27 vandaag en geen tekenen van een naderende NOD. De afgelopen dagen zijn mijn dames continue alert en aanwezig. Verder geen 'klachten' en dat is na al die maanden wel 'klachten' te hebben gehad wel fijn!

Weet het geen garanties en ik maak mezelf niet gek, maar het zou zo leuk en welkom zijn mocht het deze maand ons gegund zijn. Nog eventjes geduld...

6. Pitahaya

Je kan toch al een testje proberen? dan weet je het maar...

7. Faithful

Ergens zou ik wel willen hoor, maar heb mezelf beloofd iig tot woensdagochtend te wachten. En ik kom vandaag niet meer langs de winkel, heb ook niets in huis.😊

8. Pitahaya

Dan is het toch echt afwachten. Spannend hoor!

9. Faithful

Dag 28, toch getest vandaag en hij was negatief.
    Was met tweede urine van de dag en tussendoor niet gedronken. Maar vermoed dat er nu toch wel iets zichtbaar had moeten zijn toch? Was kv2v5 test.

Ik geef het later deze week nog een kans als ik niet ongesteld word. Voor als nog geen tekenen hiervan, misschien deze maand weer een lange cyclus.
    We wachten dus nog maar weer even. 😉

10. Pitahaya

Het zou heel goed kunnen dat je vandaag of morgen ongesteld word.
    Anders had je inderdaad wel al wat moeten zien. Het kan natuurlijk wel nog steeds hoor. Maar zou echt een paar dagen wachten nu.

11. Faithful

Ja meer kan ik niet doen het is afwachten.
    Ben erg benieuwd als het niet raak is hoelang mijn cyclus nu wordt. Hij lijkt steeds een beetje op te schuiven.

12. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Hopelijk heb je gauw duidelijkheid!

13. Faithful

Vandaag dag 29 en tevens dag 1 nieuwe cyclus.
    Begon met behoorlijke krampen en ook gelijk vandaag ongesteld geworden. Normaal zit er wat meer tijd tussen, wel blij dat ik nu duidelijkheid heb.
    Misschien deze maand maar eens ovulatietest proberen of dat wat is.😁

Share This Page