Als je door de spanning overtijd bent, hoe zit dat dan met..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suusje, 11 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hai
    Wat ik mij dus afvraag is het volgende:
    We zijn aan het klussen voor ons 2e kindje, maar ik had natuurlijk weer gauw het gevoel dat het raak was, maar die duidelijke symptomen zijn weer gauw verdwenen. Nu moet ik dus over 3 dagen ongesteld worden, maar mijn lichaam kennende zal ik door de spanning wel weer overtijd zijn, omdat ik het gewoon zo graag wil.
    Maar hoe zit dat dan met je cyclus. stel dat ik uiteindelijk laten we zeggen 3 dagen overtijd ben en dan toch ongesteld wordt. begint op die eerste ongesteldheidsdag dan uiteindelijk mijn nieuwe cyclus?ik bedoel: verschuift mijn volgende ovulatieook weer dan? en kan ik dan nog steeds uitgaan van mijn 28daagse cyclus die ik normaal wel heb?

    en dan nog een vraag: wat betekent NOD ???

    en mijn laatste vraag: stel ik ben overtijd en wordt alsnog ongesteld, moet ik dan gewoon voor mijn banner weer die 1e ongesteldheidsdag opnieuw invullen om mijn banner weer up to date te maken? moet je die steeds bijhouden. ?

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden....hoop natuurlijk gewoon dat het raak is, maar denk dat ik wel mee ga naar de volgende ronde...

    :D groetjes suus :D
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Op je eerste vraag kan ik geen antwoord geven.

    NOD betekend Niet Ongesteldheid Dag (dag dat je ongesteld moet worden)

    De banner houd zichzelf bij, je moet hem alleen opnieuw invullen als je weer ongi geworden bent.
     
  3. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hai,
    bedankt voor je antwoorden

    dus elke keer even opnieuw je je 1e ongesteldheidsdag invullen...ok doen we!!

    en uhm waarom heet het dan niet ongesteldheids dag als je wel ongesteld zou moeten worden? of is dat meer gebaseerd op de hoop om het niet te worden??
    en waarom is het handig om die nod's in te vullen op de kalender die ik ergens op deze site zag? want ik zag dat dat al van te voren ingevuld kon worden, hummmdat vraag ik anders daar wel even....snap namelijk nog niet helemaal het idee wat daar achter zit.

    groetjes suus
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoihoi

    Nod is inderdaad gebaseerd op dat je natuurlijk hoopt het niet te worden.
    Het nut van de lijst is dat we elkaar een beetje kunnen steunen, wie moet waneer testen bv.

    Over je cyclus. Over het algemeen kan je cyclus dan wel een beetje verschuiven. Ik geloof ook niet dat iedere vrouw met een cyclus van 28 dagen ook daadwerkelijk de eisprong ook precies na 14 dagen heeft. Kan 13 zijn of 15 of 16.
    Wil je echt weten waneer je precies je eisprong hebt, raad ik ovulatie testen aan. Ik heb er veel aan.

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina