Hoi meiden ik heb vanochtend positieve ovulatie test en vannacht geklust.. is dit een goede timing? Vandaag gaat het er niet van komen en dit is onze laatste eigen kans, daarna gaan we weer naar het ziekenhuis.. Alvast bedankt voor jullie advies!
Ik hoop dat jullie iets meer hebben gedaan dan alleen gekust aan je onderwerp te lezen Maar goede timing en ik zou morgen ook nog benutten en meer kun je er niet aan doen. Succes! Ik hoop dat het ziekenhuis jullie bespaart zal blijven.
Binnen 48 uur na de start van de LH-piek vind je eisprong plaats. Dus uiterlijk overmorgen is je eisprong. Morgen toevallig geen tijd om te kLussen? Want dat zou dus nog mooi meegenomen zijn dan! En ik neem aan dat je niet je eerste ochtendurine hebt gebruikt voor deze ovulatietest. Deze testen moet je eigenlijk met middagurine doen, omdat ze 's ochtends valspositief kunnen geven.....Dan denk je rond je LH-piek te zitten bijvoorbeeld die er dan nog niet is....
Nee was zeker geen ochtend/eerste urine.. morgen idd wel tijd, dus hoop dat we dan op tijd zijn! Bedankt voor jullie advies