Na 2 jaar mmm vorige week eindelijk een cb digital gedaan waar 1-2 op stond en verschillende kruidvat testen. Nu had ik vanmorgen krampen, nieuwe cb digital gedaan... Niet zwanger!! en de kruidvat test was ook minder.. Kan het nog goedkomen?? Ik blijf hoop houden, maar de onzekerheid is verschrikkelijk... Kan ivm Pasen de kliniek waar wij onder behandeling zijn niet bereiken
Oh meis, wat een stress! Misschien kan je de dokter (spoeddienst) bellen en misschien dat ze op de poli je bloed prikken. Ik weet niet of het kan en of het zin heeft. Maar kan me voorstellen dat je nu iets wilt ondernemen. Veel sterkte en ik hoop voor je op een goede afloop!
Ben er ook bang voor.... vind dit zo erg.... Ik heb al gebeld, maar neemt niemand op, ik hoop dat ik morgen iemand kan spreken... Bedankt voor de lieve reacties.
Het is ook erg meid,ik heb het helaas al 2x meegemaakt alleen wordt ik wel makkelijk zwanger en daarom vind ik het voor jou vele maken erger Heel veel sterkte,hopelijk zijn ze morgen geopend!
Bedankt voor de lieve reacties. Ik heb net de spoed lijn gebeld en ze zeggen dat m'n lichaam nu zelf gaat 'opruimen'. Weet niet goed hoe ik het anders moet zeggen. Vind het zo vreemd, had gisteravond nog volop kwaaltjes en nu bijna niks meer, zo ineens.... Heb dit helaas ook al een paar keer meegemaakt, maar dat was steeds een paar dagen na nod. Fijne Pasen allemaal, ik ga proberen er toch nog een leuke dag van te maken zover dat kan.... X