Lieve dames, misschien een hele gekke vraag, maar hoe tel je de lengte van je cyclus na een miskraam? Reken je dan de 1e dag van bloedverlies van de miskraam als CD 1? Om een beetje idee te krijgen wanneer ik mijn volgende cyclus kan verwachten heb ik lh testjes gedaan. Deze was zondag positief. Dat is dus dag 19 sinds 1e bloeding vroege miskraam. Na de miskraam kon ik na 9 dagen zonder maandverband/inlegkruisje. Thanks! Liefs
Ik tel vanaf de dag dat ik het vruchtje ben verloren. jeetje zo lang bezig en dan gaat het mis Sterkte!
Nee, je telt vanaf de 1e dag helder rood bloedverlies. Je weet namelijk niet altijd, helemaal niet bij vroege mk, wanneer je het vruchtje verloren bent. Goed te lezen dat je eisprong al wel geweest is! Dan pakt je lijf het snel weer op. Veel sterkte met het verwerken van deze narigheid
Thanks dames! Miskraam bij AD 6+1 Tenminste toen begon de bloeding. De ontwikkeling van het embryo was al eerder gestopt. Vruchtje in de nacht van do op vrij (23-24 jan) verloren. Ik reken dan 23 jan als dag 1, dus positieve lh op dag 18 van m'n "cyclus". Nou best netjes schijnt. Volgende cyclus gaan we voor de cryo!