Hoi ik weet niet meer wat er aan de hand is met me, ik ben dit topic aan het schrijven en het valt me al zwaar. Jantje lacht jantje huilt. Ik word er niet goed van, Ik hoef maar naar een kindje te kijken of sta te janken. Ik wil het ook zo graag maar dit is absurd. Wat een jankenbalk ben ik toch geworden Ik kan er maar moeilijk mee omgaan. ik zit er doorheen ik hoop echt dat dit zwangerschapshormonen zijn want dit heb ik nog nooit zo erg gehad. groeten van jennie72
ahhh meissie, het is heel begrijpelijk dat je zo onzeker enzo bent en dat je je zo voelt, hopelijk heb je gauw een goeie echo en dan kan je relaxen!
ooh jennie. wat een spanning ook en onzekerheid, daar zou niemand tegen kunnnen. hoop dat je volgende week bij de gyn terecht kan
Lieverdje! Een hele dikke kroel van mij, nog een paar daagjes meis, probeer het een klein beetje van je af te zetten, want stel dat het nog een paar rondes duurt voordat je zwanger raakt, dan ga je helemaal onderdoor aan je wens en heb je kans dat het een obsessie wordt. Lieffie neem van mij aan. . . Een zieltje komt pas bij je als het er klaar voor is, daar kan ik me in berusten, misschien jij ook. Knuf
Lieve Jennie, T is alweer woensdag meid, temp jij? Ik zit al 3 dagen *vast* op 36,9. Uitgaande van mijn vorige cyclus zou ik vandaag ongie moeten worden was t niet dat de cyclie daarvoor 29 dagen waren. Vorige ronde had ik mijn ei op dag 13 met 14 dpo en deze cyclus had ik mijn ei op dag 15 en zit nu op 12 dpo. Nog 2 daagjes dus en dan zou ik over 3 dagen NIET ongie moeten worden. K had gisteren ( stom natuurlijk) 4 dagen voor mijn nod een negatieve test, zelfs geen licht streepje! K zie t wel, k doe mijn best om je erdoor heen te trekken lieverd. Wanneer heb jij voor t laatst getest?
Hoi ninetje ikheb vorige week Zaterdag voor het laast getest, licht streepje te zien ik temp niet nee. Ik denk aan je komt goed jebent toppie echt waar! Jullie zijn echt schatten, ik voel nog steeds niets van een naderende ongie dus, hoe is het met jou? groeetn jennie72
K voel me ook deze maand anders dan anders, Heb maar 1 dag *na-ovulatie* pijn gehad en dat was zo rond de evt innestelling tijd. De voorgaande rondes had ik eigenlijk constant pijntjes en krampjes. De eerste week van de ongie, de 2de week omdat mijn ei eraan kwam (had ik deze ronde ook, gewoonweg een hele week buikpijn) de derde week na ovulatie pijn en dan de 4 de week voorbode ongie pijn. Deze ronde dus niet. Voel op de zere zijkanten van mijn borsten na nada. Maar vooralsnog ga ik nergens van uit, gezien we niet op tijd hebben kunnen klussen maar wel ongeveer binnen 24 uur na mijn eitje, dus een zeer kleine kans is aanwezig. K wil zelf vrijdag weer gaan testen, samen met smoekie. Heb nu nog 4 testen van *voor je nod* over en 1 digitale. Toen ik met mn mk overtijd was, gaf deze ook niet aan dat ik zwanger was de dag dat ik t zou moeten worden, dus wie weet ben ik er 1 van de latere posi testen. K moet je eerlijk zeggen dak vrij relaxed ben eronder maar goed ik heb nog geen 2de streep gezien, ook geen vage, misschien een 2de streep in gedachte maar goed!
goedemorgen allemaal vandaag mijn ongi dag maar voel er weinig van nog heb gisteren en vanmorgen een test gedaan en is een zeer maar dan ook zeer vaag streepje te zien op pijnelijke borsten na en last van mijn zijkanten van mn buik en steken bij mn navel ben ik nog niet misselijk ik wacht maar weer af en haal zaterdag wel weer een test als ik dan nog niet ongi ben su6 iedereen liefss kaley
hai Jennie, heb het natuurlijk al in je andere onderwerpen gezegd, maar probeer je gedachte ergens anders op te zetten meid, net wat nin zegt, als mocht blijken dat het deze ronde niet "raak"is en het nog maanden kan duren voor het wel "raak"is (liefst nu nog natuurlijk) ga je er helemaal aan onderdoor meid, we hebben hier allemaal 1 en dezelfde wens, en dat is liefst gisteren nog zwanger te zijn, maar als je er zo op gefocused bent als jij nu bent echt meid ook voor jezelf en je relatie kan dat nooit goed zijn.probeer je in te denken dat als het je gegeven is het echt wel gebeurd. daar ben ik vast van overtuigd. rustig aan meissie. groetjes smoekie