Hallo iedereen, We zitten in ronde 1 voor ons tweede kindje. Vanmiddag, na bijna 2 weken met alle klachten die je kunt bedenken een testje gedaan op 5 dagen voor NOD ja weet het, veels te vroeg Er stond een bijna onzichtbaar streepje Maar hij stond er... Toen nog een gedaan en precies hetzelfde... Zou het zo'n streepje kunnen geven als het toch negatief is? Of moet ik dit als voorzichtig positief beschouwen?
dit is je eerste rond dus eigenlijk weet je je NOD nog helemaal niet. Ben je wel al langer gestopt met de pil? want als je al 2wk syptomen hebt en 5dg voor NOD zit is de kans heel klein dat dit klachten zijn van een zwangerschap.. heb je mss een foto van de test? wordt wel spannend natuurlijk maar het kan best zijn dat je cyclus deze maand van slag is en je dus aan het ontpillen bent. Deze klachten zijn het zelfde als zwangerschapssymptomen....erg verwarrend dus, had ik zelf ook.
Heb je een foto? Licht streepje kan duiden op nog niet zoveel hcg in de urine, dan zou over een paar dagen al wat donkerder moeten zijn. Heb je net getest, of met ochtendurine? Dat is vaak geconcentreerder.
Het is niet onmogelijk hoor! Ik ben 22/9 gestopt met de pil en testte 17/10 positief nadat ik ook 2 weken last had van 'ontpil' verschijnselen. Bleken toch echt zwangerschap symptomen te zijn... Ik duim voor je!!!
@Lisa, Dat echt een miniscuul streepje... ik zou het morgen vroeg nog eens proberen en anders nog een dag later.. Ik duim voor je.....!
Anders misschien proberen de foto in "negatief" te doen zodat de streep als het ware ook "eruit springt" ? Ik zie hem heel licht, en ik hoop dat ie snel donker voor je wordt!!
Oke maar ben ik nu zwanger of niet?? Ik doe zowieso over een dag of 2 nog maar een testje. Maar wat denken jullie?
Ik zie hem ook dus een voorzichtige gefeliciteerd dan maar Over een paar dagen hoop ik op ee knaltest voor je !! Wij zitten in ronde 5 en mijn NOD is 2 nov dus nog ff afwachten maar ik heb zon vermoeden mijn innesteling gevoeld te hebben maarja je lichaam kan je voor de gek houden dus nog ff geduld ik blijf dit topic wel ff volgen natuurlijk