Jeej! Ik ben al over de 18 dagen heen! 't Gaat goed. Een wat stabielere curve deze cyclus en nog geen spoor van ongie. Ik denk eergisteren ongeveer mijn eisprong gehad te hebben, maar weet ik niet zeker. Afwachten maar weer, maar hier ben ik al heel blij mee.
Yes, dankjewel. Maar euh, nu ongie, gisteren geworden. Dus heb nu een cyclus van 32 dagen gehad. De temp.kaart ziet er volgens mij normaal uit nu.
Weet ik niet precies, een paar keer een temp.-sprong gehad. Maar ergens tussen 11 en 14 februari. Helaas ben ik vanmorgen ongesteld geworden, dus, weer niks. Maar ik begrijp echt niet waar die explosief hoge temp. dan vandaan kwam. De temp. is inmiddels ook weer gedaald, dus het is ook gewoon echt weer einde verhaal voor deze ronde.
Leek 't zo mooi te worden, nu ineens weer 14 dagen! Geen eisprong gehad, temp. bleef aardig stabiel met één steiginkje van bijna 0,2 graden. Ik zou deze maand weer terug moeten met de temp.-lijsten, maar de HA is op vakantie. Ik heb besloten nog één cyclus te tempen en dan naar de HA terug te gaan. Ik denk: hoe meer gegevens de HA van mij krijgt (met dus nóg een cyclus tempen), hoe beter hij een beeld ervan kan vormen... Ik ben benieuwd naar deze cyclus, kort, normaal of lang?
14 dagen is wel erg vreemd. Is het wel een normale menstruatie, dus even lang en even zwaar als normaal?