Jullie mening

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door aapje91, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje91

aapje91 Lid

10 sep 2013
    38
    0
    0
    NULL
    Almere
    Hallo lieve dames,

ik had een vraagje aan jullie...

7 juli heb ik mijn laatste pil geslikt.
    Officieel ben ik dan gestopt met de pil vanaf 15 juli.
    11 augustus had ik mijn 'eerste echte' menstrustie.
    Het leek erop dat mijn cyclus eigenlijk vrijwel direct netjes was.

Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen,
    had ik afgelopen zondag ongesteld moeten worden,
    maar dit is nog niet het geval...

Ik heb vorige week vrij veel last gehad van krampen en steken in mijn onderbuik.
    Ik heb wat gevoeligere tepels dan normaal, vrij veel wit/roomkleurige afscheiding.
    Ik heb wat vlagen van misselijkheid en wat pijn in de onderrug.
    Vandaag dronk ik iets wat ik normaal gesproken erg lekker vind maar het smaakte me naar ijzer.

Ik heb zondag al een test gedaan maar deze was negatief.
    Wat denken jullie, is het verstandig om vd week nog een test te doen,
    of denken jullie eerder dat dit nog komt van het 'ontpillen'?.

Groetjes, mij

2. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    HOi, het kan even duren voordat er weer regelmaat komt. Het lastige is dat je allemaal niet met zekerheid kan zeggen; komt het door ontpillen of door eventuele zwangerschap. Ook al kreeg je de vorige keer op tijd je menstruatie hoeft dat nu niet zo te zijn. Je hele hormoonhuishouding moet zijn weg weer vinden :)
    Ik heb het ook gehad en ik deed 'gewoon' een keer in de zoveel tijd een test om te kijken hoe het ervoor stond.
    Misschien inderdaad aan het einde van de week weer eens testen.
    Succes!

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hoi meid,

Ik had dat na het stoppen met de pil ook. Tot twee maanden lang. Daarna werd t minder, maar heb nog steeds last van t ontpillen.

Ik hoop voor jouw dat t gelijk raak is en je al dat gedoe niet door hoeft te staan. Slik je trouwens al foliumzuur? Is wel van belang t te doen.

Voor nu wacht nog een paar dagen af en als je nog niet ongi bent nog een testje wagen :) tijdens t ontpillen kan je cyclus steeds langer/korter worden.. zie mijn cyclus hieronder.

Heel veel succs toegewenst meid. Hoop op t beste voor je :)

4. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    mijn cyclus was de eerste ... 8 maanden heel onregelmatig, sinds 3 maanden is er regelmaat in van 29 tot 30 dagen.

ook ik heb sinds ik met de pil gestopt ben elke maand allerlei rare symptomen, maar helaas tot nu toe nog niets.
    ik heb ook al 8 testen weggegooid ofzo, omdat t negatief was. en soms was ik naar mijn mening 7 dagen overtijd,

5. Marpunt

Marpunt Actief lid

26 jun 2013
    252
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het kan allemaal... Ik ben vorig jaar precies 14 dagen na stoppen met de pil zwanger geraakt, werd helaas een ma, maar ik weet dat ontpillen ook lang kan duren!
    Sterkte de komende tijd!

6. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Hoihoi,

Klein stukje van mijn verhaal, toen ik van de gynaecoloog moest stoppen met de pil, was ik drie dagen later al ongesteld maar die maand erop niet toen had ik uiteindelijk een cyclus van in de 60 dagen en heel veel zwangerschapssymptomen, misselijk, veel plassen, emotioneel, opgeblazen buik noem maar op.
    Volgens mij heb ik in die periode wel tien testen gedaan en allemaal negatief.

Ik zou van de week alsnog een test doen voor de zekerheid.
    Ik hoop het voor je meid en duim voor je dat het wel zo is :)

7. aapje91

aapje91 Lid

10 sep 2013
    38
    0
    0
    NULL
    Almere
    Dank jullie wel voor de reacties.
    Ik wacht inderdaad gewoon nog even af en anders vd week gewoon nog een testje.

Nee,ik slik nog geen foliumzuur..
    Dit komt doordat ik gestopt ben met de pil zodat ik alvast kan ontpillen.
    Ik ben ook bezig met mijn rijbewijs en mijn vriend heeft het liefst dat ik deze eerst haal voordat we zwanger raken.
    We doen het daarom regelmatig met condoom en soms zonder maar dan 'voor het zingen de kerk uit'.

Xx

8. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Alle klachten die jij beschrijft heb ik ook gehad hoor.
    Ik ben 14 augustus gestopt met de pil en ben 19 augustus ongesteld geworden. Ben dus nu op weg richting de tweede ronde, nog geen idee hoe mijn cyclus zal verlopen.
    Wel ook echt al die klachten gehad die jij benoemd, nu gaat het beter maar soms zijn daar dan ook ineens die klachten weer. Komt volgens mij echt door het ontpillen.
    Heb ook niet echt een piek gehad qua eisprong, wel testen die steeds ietsje donkerder werden maar de piek bleef uit en nu ovulatietesten die nagenoeg geen streepje tonen, dus op naar de volgende ronde denk ik;)

Deel Deze Pagina