Hallo verloskundigen, Sinds december is bij mij de Mirena eruit en heb sindsdien best wat klachten in zake mijn menstruele cyclus. Het gaat om het volgende: Zo'n 1½ tot 2 weken voor mijn menstruatie krijg ik buikpijn, wat dan ook tot en met de menstruatie duurt. Het doet dan echt steeds meer pijn en ook tijdens de gemeenschap, da's dan zeg maar geen pretje. Ook voel ik dan een hard bobbeltje binnenin, een soort rouletteballetje. Herkennen jullie dit? Is het iets om mee naar de dokter te gaan? Of is het normaal? 23-12 mirena eruit 04-02 menstruatie 06-03 menstruatie 04-04 menstruatie 05-08 menstruatie 13-05 menstruatie
Hallo Vanmorgen heb ik contact gehad met de huisartsenpraktijk. De assistente die ik aan de lijn kreeg vertelde dat het wel normaal is als het wat bobbelig is vanbinnen. En dta het dan wat gevoeliger is. Maar heb toch een afspraak over 2 weken omdat ik het zelf niet helemaal vertrouw. Helemaal omdat dat bobbeltje wat ik voel echt hard is en de pijn die ik voel wordt dan steeds erger dat ik iet eens op mijn buik kan liggen.