Dag allemaal, Ik heb een onregelmatige cyclus en heb nou al een paar dagen ongikrampen en last van mijn onderrug. Vanmorgen een beetje slijm met bruin afgeveegd. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat die ongie nou eindelijk doorbreekt. Dan kan ik namelijk voor de eerste keer beginnen met clomid.
Yep ...klussen dan komt de ongie altijd goed van opgang....en als je het een smeerboel vind...klussen onder de douche! suc6
Hoi, nog even een vraagje: wanneer gaat je nieuwe cyclus in. De dag dat je ook bruinverlies hebt of als de ongie echt doorbreekt. Ik moet namelijk de derde dag beginnen met clomid. GROETJES.
Geklust, maar nog geen ongie te bekennen. Alleen s ochtens een beetje bruinslijm nu niks meer en gisteravond wel een beetje rood. Heb dit nog nooit gehad. Baal er zo van omdat ik met clomid wil beginnen. Volgens de ovulatietesten had ik rond 7 mei een eisprong. Is er iemand die dit ook ooit heeft gehad en wat kan ik eraan doen. Groetjes
Hoi Yaak, Misschien ben je wel zwanger? heb je al een test gedaan? Ik heb namenlijk al een paar keer gelezen dat je soms wel eens bruinig slijm en of een beetje bloed kunt verliezen als je zwanger bent... En ik weet niet hoe lang jouw cyclus is maar het zou wel kunnen toch? En even een vraagje voor deze leek; wat is clomid? Liefs Karin
Clomid is een medicijn wat de eisprong opwekt. Ik heb het voorgeschreven gekregen omdat ik een onregelmatigecylcus heb die varieert van 28 dagen tot 42 dagen. Ik heb geen zwangeschapstest gedaan. Ben wel benieuwd of er andere zijn dit dit ook hadden en zwanger bleken te zijn. Innestelling is toch een week na de eisprong en niet 14 dagen. Groetjes.
Daar wil ik ook wel antwoord op hebben.. Wanneer de innesteling plaats vind? Niet de dag na de eisprong?
Volgens mij is de innesteling zo'n 3-10 dagen na je eisprong. Misschien heb je nu wat spotting omdat je een langere cyclus krijgt, of het is een innestelingsbloeding. Als je ee nei gehad hebt zou je toch verwachten dat de ongi doorbreekt. Ik zou voor de zekerheid even een testje wagen!
Als het morgen nog niet is doorgebroken dan ga zeker even en testje doen. Zeker gelet op het feit dat ik ook met de clomid ga beginnen morgen. Groetjes.
Goedemorgen allemaal, De ongie begint nu wel door te zetten. Heb nu wat helderbloed en ongiekrampen weer. Op na ronde 12 voor een tweede kindje. Eeste zwangerschap was na 1 ronde al raak. Weet iemand toevallig na hoeveel dagen je de eisprong kan verwachten na het gebruik van clomid. Groetjes.