Hoelang is mijn cyclus? Menstruatie begonnen op 26.12, volgende menstruatie op 19.01. Is dit dan 24 of 25 dagrn?
Ik zou zeggen, gebruik hiervoor een app, dan zegt die dat automatisch hoelang je cyclus precies was. Maar ik heb 2 apps die elkaar steeds met 1 dag tegenspreken (en toch steeds dezelfde volgende NOD voorspellen) ... Dus misschien is mijn tip toch niet zo formidastisch.
24 dagen. 26 december is de 1e dag. 19 januari is ook weer de 1e dag, de laatste dag is dus 18 januari dat is 24 dagen. De dag dat je weer ongesteld word is weer dag 1 die telt als nieuwe ronde.
Hoelang ben je gestopt met de pil? Het kan per cyclus eerst verschillen he? Ik gebruikte zelf mama apps , erg makkelijk om alles in bij te houden Deze ronde is 24 dg Als je de 19e ongesteld bent geworden is dat je NOD maar ook gelijk je 1e dag in de nieuwe cyclus
Ik neem al jaren geen pil meer,maar hou sinds enkele maanden mijn cyclus bij. Ik heb het voordeel een heel regelmatige cyclus te hebben. Gemiddeld 25 dagen, soms 24 dagen maar dan is het de volgende keer altijd 26 dagen
De eerste dag waar je helderrood bloed begint te verliezen (dus 1e dag menstruatie) is de 1e dag van je cyclus. Sommige vrouwen hebben bruinverlies alvorens de werkelijke menstruatie begint. De dagen met bruinverlies behoren dus altijd nog bij de vorige cyclus.
Maar reken je de dag dan ook bij je vorige cyclus? Ik weet vanaf wanneer ik moet beginnen met tellen maar niet wanneer ik moet stoppen.
De dag dat je rood bloed verliest is de eerste dag van je nieuwe cyclus. Al de dagen ervoor zijn dus je oude cyclus