Hoi Dames, Ik wilde jullie wat vragen : ik heb in juni een bbz gehad en sindsdien is mijn cyclus zo veranderd en vraag me af of dit wel klopt.. Ik ben wel weer regelmatig , ongeveer 30 dagen ... Ik voel wanneer ongeveer mijn eisprong is , want heb dan behoorlijk last op de plek van bbz , wel een dag of 4 , maar weet dan natuurlijk niet precies wanneer de eisprong is .... Vervolgens als de menstruatie doorbreekt heb ik de eerste 1,5 dag veel bloedverlies en pijn op plaats van bbz en na die 1,5 dag is mensruatie voor 2 dagen over en dab verlies ik 1 dag een beetje bloed, en dan is het weer 2 dagen over en dan 1 a 2 dagen oud bloed met slijm ...... Terwijl ik voor bbz een naar mijn idee een gewone menstruatie had van 5 dagen ong waar het bloedverlies steeds wat minder werd.... Mijn vraag hier is : Is dit voor nu wel ok , of is het verstandig om een keer aan de bel te trekken bij de gyneacoloog ... Alvast bedankt ! Groetjes M@rjon
Hoi Marjon, het is inderdaad niet een regulaire menses, maar wel een waar je gerust mee af kunt wachten. Wanneer je veel pijn zou hebben bij de menses, dus dat je echt moet liggen, kruik erbij en dan nog niet lekker wordt, dan is het wel een heel goed idee om aan de bel te trekkne, maar ik denk dat ze nu niets voor je zullen/kunnen doen. Misschien blijft het wel een zwakke plek voorlopig omdat er natuurlijk toch in is gemanouvreerd met de curettage. Probeer het toch nog maar af te wachten, want ook met zo'n menses kun je zwanger raken, want het gaat om de ovulatie en die heb je gelukkig. Groetjes Brigitte
Ik heb geen curretage gehad ,maar vruchtje is via een kijkoperatie verwijderd.De eileider is bespaard , maar wel beschadigd ... Hiermee kan ik denk ik ook gewoon afwachten dan ? Ben blij te horen dat ik ook met deze menses zwanger kan raken , want af en toe heb ik daar wel zo mijn twijfels over ! Bedankt voor het snelle antwoord en een fijne zondag !