Ik had vandaag mogen testen, maar helaas Bij het naar de wc gaan vanmorgen, zag ik het al, plaste gelijk allemaal bloed mee Dus nu op naar ronde 5 Liefs van Donja
Jammer joh. Ik weet hoe het is. Ik kan morgen of overmorgen testen. Ik hoop natuurlijk dat het raak is. Maar vandaag heb ik behoorlijke buikpijn. Ik denk dus dat het toch gewoon mijn ongi is die eraan komt. Hoewel de pijn erger is dan anders. Maar ja, we weten allemaal ondertussen wel dat je lijf rare dingen met je doen als je graag zwanger wilt worden.
Ik had dan ook nog geen testen in huis gehaald, die zou ik dan morgen gaan halen, maar goed is niet meer nodig Misschien volgende maand, we klussen gewoon weer verder
ik had het ook het begon gister avond al ik had een beetje bruin... maar geen ongi gevoel dus was een beetje raar... had met me vriend afgesproken als ik vandaag nog niet ongi was geworden (dan was ik 4 dagen overtijd) een testje te doen... dus ik vanochten naar beneden met de hele handel.. had netjes in het bekertje geplast vervolgens ga ik weer zitten.. nou toen dacht ik volgens mij hoef ik niet meer te testen hehehe jammer maar het is niet anders op naar de volgende ronde
Ik. Balen, na ronde 10 weer zo'n teleurstelling. Gelukkig nu eens niet een test van te voren gedaan die negatief was.