dag dames, ik moet het even van me afschrijven... ik kan er niet echt met iemand over praten dus ik hoop wat steun hier te kunnen krijgen... wij zijn aan het kijken of we een 2e wondertje op deze wereld mogen zetten... nu na een half jaar en een constante cyclus... ben ik al 8 dagen overtijd... maar de testen zijn negatief... bij mijn dochter teste is ook pas na 7 dagen positief.. dus al mijn hoop was op vandaag gezet... maar helaas... verder voel ik wel de zwangerschaps symptomen... zo erg dat ik bijna zeker weet dat ik zwanger ben... maar bij mij is het pas zeker als ik het op de test zie... voel me nu zo rot.. die onzekerheid... word er gewoon sjaggie van... zijn er hier meer die dit kennen... wanneer testte jullie positief... ow ja ik ben niet aan het ontpillen hoor... al 3 jaar niet meer aan de pil... groetjes en alvast bedankt voor jullie steun
das wel heel vreemd ja als je al 8 dagen overtijd bent was hier laatst een meid die was 10 dagen overtijd en werd in eens ongesteld lichaam is soms raar zo onvoorspelbaar. anders naar de ha en miss bloed af laten nemen succes en hopen op een mooie posi test
Ik denk dat dit inderdaad de meeste duidelijkheid geeft. Heb je een beetje een meedenkende huisarts? Kan me trouwens voorstellen dat je er sjagie van wordt. Veel succes!
Hoi meid, Natuurlijk kent iedereen wel ergens via via iemand die pas heeeel laat positief testte, maar over het algemeen liegen die testen toch niet... Bij 8 dagen overtijd had er toch wel iets op moeten staan Ik weet niet hoe snel je zwanger was van je eerste, (misschien was je er toen niet zo mee bezig en lukte het snel) maar ik weet zelf als geen ander dat als het wat langer gaat duren je je elke maand allerlei zwangerschapssymptomen kan inbeelden en ook je menstruatie kan tegenhouden door die spanningen. Ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt. Uit ervaring weet ik dat zelfs ongesteld worden dan een opluchting kan zijn dan... Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent! Sterkte en succes! Liefs BB
bij mijn eerste was ik na 10 maanden zwanger... ik was er toen juist heel erg mee bezig en nu niet... we hebben namelijk zoiets van.. we hebben een pracht van een dochter en zijn gelukkig... als er nog een mag komen is dat leuk... als het niet zo mag zijn is het ook goed... ik weet dat ik bij haar ook pas na 7 dagen positief teste... en toen was het lijntje ook nog heel vaag... pas na een dag of 15 had ik een dikke streep... dus ik wacht maar gewoon af... ben bij mijn eerste zwangerschap heel heel erg ziek geweest geduurdende 35 weken... en ik heb die ochtendmisselijkheid nu weer... maar ik wil me er nog niet teveel op verheugen... het is alleen dat je er gedurende de dag toch wel af en toe aan denkt... en dat is slopend... bedankt alvast voor jullie snelle en lieve reacties... en we wachten af ps mijn dokter is heel lief... als volgende week nog niks is zal ik hem wel is bellen
Ik heb pas na 2 weken positief getest,dus alles kan nog.Je moet met KV testen testen,die zijn heel goed,en duidelijk. Ik hoop dat je positief test!
hoi hoi, balen zeg... maar als ik vragen mag, welke test heb je gebruikt?? die van kruidvat reageren heel snel op hcg... misschien die nog ff proberen?? 2 voor 5 euro dus voor de prijs hoef je het niet te laten! hopelijk heb je snel duidelijkheid! ik weet zelf maar al te goed hoe het is om lang te moeten wachten helaas ( bij de eerste was ik zo zwanger, maar bij de 2e niet... ik moest uiteindelijk hormonen spuiten om zwanger te worden ivm pcos... ik werd helemaal niet meer ongesteld en dacht ook steeds, dan zal ik wel zwanger zijn, maar alle testen bleven negatief...) nogmaals succes! groetjes riniti
ik heb de test van kruidvat... maar zelfs die duurde bij de eerste 7 dagen... ik heb verders gelukkig niet iets van moet... ik heb namelijk ook vrede met 1 kindje... mijn man vind twee heel leuk... daarom proberen we of het toevallig kan... we hebben afgesproken als het binnen een jaar lukt dan is het goed... en anders laten we het lekker zo... alleen nu werd ik opeens niet ongesteld... en dan zit je met die onzekerheid... mmm zou het is het niet... heb gewoon zoiets van... geef me een positieve test of laat me ongesteld worden... dan weet ik in elk geval iets... nu zit je zo in het onzekere... @riniti wat fijn dat je nu wel lekker zwanger bent... heerlijk... word al die moeite toch beloond he ... geniet er lekker van..
dank je wel meid! ik hoop toch ( ondanks dat je er niet zo mee bezig bent) dat je snel zwanger bent... toch wel heel leuk hoor weer zo'n kleintje!! xxx
He, ik weet precies hoe je je voelt. Had 2 weken terug sinds drie maanden ineens een langere cyclus. Jij bent al langer dan 3 maanden regelmatig, maar het voelt zo raar als je lichaam niet doet wat je verwacht. Ik had echt zoiest van ik wordt ongesteld morgen, maar dan wordt je het niet en die testen blijven ook negatief. Ik vond het zo waardeloos. Kon niet goed omgaan met die onzekerheid. Bij mij duurde het utieindelijk 11 dagen. Daardoor was ik simpelweg blij toen ik ongesteld werd. Achteraf had ik mijn eisprong pas op de dag dat ik ongesteld had moeten worden. Ik kan wel zeggen, "ga uit van een late eisprong en wacht af". Maar ik weet dat het zo niet werkt. De enige tip die ik je kan geven is om misschien je temperatuur eens te meten. Maar dat geeft ook geen uitkomst. Ik heb nu ontdekt dat mijn temp voor het ei erg fluctueert en na mijn ei stabiel wordt. Mocht je temp nu stabiel zijn, krijg je waarschijnlijk snel uitsluitsel. Of een positest of je menstruatie. Maar goed, het kan zijn dat jouw temperatuur weer anders verloopt. Heel veel sterkte en lekker van je af schrijven. Los laten lukt dan toch niet.