Ben heel erg verdrietig ik heb dit weekend een miskraampje gehad. Het begon met een bloeding en daarna een hoop buikpijn. vind het heel erg kan me er moeilijk over heen zetten het is zoon groot verlies. wil iedereen die dit mee heeft gemaakt heel veel sterkte en sucses wensen.
Ik wil je veel kracht en sterkte wensen. Weet helaas uit eigen ervaring hoe het voelt. Veel liefs, Mirre
Ik heb ook pas een miskraam mee gemaakt en ben er ook nog steedsverdrietig van, we willen zo graag en dan dit..... ik weet dus ook helaas hoe je je voelt. heel veel sterkte en liefs bianca
Ik leef met je mee meid. Je schrijft moeite te hebben je er overheen te zetten maar persoonlijk denk ik niet dat je dat moet doen. Het doet vreselijk pijn en je mag best verdriet hebben. Je bent tenslotte je kindje verloren. (dus een miskraamPJE zal ik t zeker niet noemen) Geef jezelf de tijd het te verwerken en het een plaatsje te geven. Praat er zoveel als je behoefte hebt erover. Ga dingen doen die JIJ leuk of fijn vind. Laat je niet door je omgeving beinvloeden. Neem de tijd die JIJ nodig hebt. Zelf heb ik het twee keer in een half jaar tijd mee gemaakt en weet dus waar ik het over heb (helaas wel). Blijf hoop houden en je zult zien dat het uiteindelijk goed komt. Dat zie je ook aan mijn zwangerschapsbalk Gr Daniella