hallo allemaal my naam is radiya en ben 25 jaar oud! myn partner en ik willen graag een deerde zwangerschap. january 2010 ben ik gestopt met de prikpil en heb een jaar niks meer gebruikt,tot die tijd ben ik ook niet meer ongesteld geworden. na onderzoek bleek dat me linke eirestok niet zo gezond is.een paar cyste die blijven groeien!heb daar door van me gynecoloog de pil gekregen microgynon 50 sinds december 2011 en word gewoon ongesteld in me stop week ook. me eirestok moet verwijderd worden en me gynecoloog zegt dat ik nog zwanger kan worden met een maar dat de kans heel kleine is. hij adviseerd ons om op korte termijn onze beste te doen om zwanger te raken.myn vraag is kan ik ook zwanger worden als me cyclus niet regelmatig is met een soorte kalendar die my helpt om me vruchtbaar periode in de gatten de houden....iemand tips??? ik hoor het graag ik word er helemaal depri van.. gr
Hé wat vervelend allemaal zeg! Je zou kunnen tempen ( www.ferilityfriend.com) deze geeft goed aan wanneer je ei is geweest. Helaas zie je dat dan wel 1 a 2 dagen later máár dan kun je wel zien of je een eisprong hebt. Wel elke dag op het zelfde tijdstip meteen als je wakker word en vóór dat je uit bed komt. Of ovulatie testen gebruiken. Dan zie je wel wanneer je eisprong er aan komt. Echt een online kalender raad ik niet echt aan. Die gaan altijd van het gemiddelde uit. En geen mens is het zelfde. Dan zou je dus zomaar je ei kunnen missen bijvoorbeeld. Succes!
Misschien kun je ovulatietesten gebruiken in combi met temperatuur meten! Slik je nu nog mycrogynon? want zover ik weet is dit een anticonceptiepil.. Na het stoppen met de pil heb je kans dat je paar maandjes moet ontpillen en dat je cyclus dus heel onregelmatig is! Sterkte in ieder geval de komende maanden en hoop dat je droom werkelijkheid mag worden!
nou heb je advies genomen hoor ...heb net ovulatietest gekocht en net gedaan en 2 donkere paars strepjes dus helemaal blij en hoop dat het lukt... gr