Niet zwanger willen worden maar vraagje ovutest en vruchtbaarslijm

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sunshine92, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hej dames vraagje
    Ik ben bijna 7 weken geleden bevallen van onze zoon et komende jaar mag ik ook niet zwanger worden.
    Nu heb ik tot week 5 bloedverlies gehad en 2 dagen daarna kreeg ik erg rekbaarslijm (sorry voor details) maar elke keer na dat ik bij toilet ben geweest hangt het er gewoon uit, dus maar weer inlegkruisjes en inmiddels is dat nogsteeds en vorigeweek dacht ik dat duurt wel erg lang voor mocht er een eisprong al zijn dus een doosje ovutesten gehaald bij Action maar ze zijn gewoon omo wit op de controle streep na,
    Heeft iemand dit vaker gehad zoveel? En dan ook een witte ovutest ?
    Ik herken dit namelijk totaal niet van voor de zwangerschap..

2. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

heb ik ook voor de MA tijdens mijn cyclussen. Duurde daarna soms nog 15 dagen dat ik mijn ei had

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Okee nou gelukkig ben ik niet de enigste vond het zo raar want. Voor mijn zwangerschap had ik eigenlijk nooit echt vruchtbaar slijm moest doen met tempen verder kon ik er niet veel van make

4. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Heb ik ook gehad. Zelfde als bij een eisprong en 2 weken later inderdaad eerste menstruatie maar ik vond het ook lang duren voor een eisprong. Mijn VK zei dat het een teken is dat je weer ongesteld gaat worden en dat dat soms na een bevalling eerst gepaard gaat met veel slijm van te voren.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik weet niet wat je nu gaat doen maar volgens mij kun je gewoon beginnen met de pil en is hij meteen weer veilig na 1 maand;)
    Ik kreeg mijn 1ste eisprong na 10 weken.

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik mag niet aan de pil,, spiraal was ook geen succes. Maar we gebruiken gewoon condoom en probeer m'n vruchtbare dagen in de gaten te houden om dat zowizo geen gemeenschap te hebben

Deel Deze Pagina