Oh, Nicole, jullie hebben het nog niet over ivf gehad? Waarschijnlijk vandaag dan wel omdat jue het een en het ander aan papieren door hebt moeten lezen? Ik hoop ook dat jullie snel ergens mee gaan beginnen. Nou, vandaag is de dag... Ik ben lekker vrij dus voldoende tijd om me voor te bereiden. Ik weet alleen niet of ik temp kaartjes mee moet nemen? Ik heb ze op de comp en kan ze niet printen Ik heb er ook nog maar 2 en een half. Eén van de maand dat ik aan telde maar daar mis ik de temp van de ovulatie ivm 3 nachtdiensten. De 2e is van na mijn bbz.... en de lijst van nu t/m cd 13
Succes vandaag meid! Denk niet dat het erg is als je de tempkaartjes niet meeneemt. Ze vragen er niet altijd naar.
Ik ben er weer! Niet erg veel wijzer maar ja... We zijn begonnen met een orienterend onderzoek... A.s. donderdag moet ik terug voor een f.m. want vandaag was er geen follikel te zien die groter was als de rest van de blaasjes Wel balen hoor.... in januari ook op cd 13 een f.m. gehad in het plaatselijke ziekenhuis en daar was een follikel van 16 mm te zien... beetje teleurstellende resultaten vandaag. Mijn ei is dus nog niet in aantocht Het was wel druk en er kwam zelfs een stelletje binnen die 2,5 jaar geleden 3-4 deuren van ons af woonden! Dus te kletsen hadden we genoeg in de wachtruimte. Nu op naar donderdag!!
Hoi, ook ik ben vandaag bij Geertgen geweest ... en wij zijn gestart met ICSI/IVF .... ik heb vandaag de eerste spuit Decapeptyl gezet en we hebben papieren ondertekent en ze hebben bloed afgenomen van mijn man en mij .... als het goed is wordt ik volgende week ongesteld en dan moeten we weer naar Geertgen voor een uitgangsecho .... aan het kwaliteit van het zaad van mijn man ligt het of we IVF of ICSI gaan doen dus dat weten we pas op de dag van het grote gebeuren .... mijn man heeft nog al een wisselende zaadkwaliteit ... maar goed we zijn begonnen en nu maar hopen op een Plakbeeb .... @Cyntje, wat jammer dat er nog geen mooie follikel te zien was hopelijk dat ze die donderdag wel gaan zien ... Jij bent ook bij dr. W. geweest he??? Wij moesten er om 12.20 uur zijn en werden pas om 13.15 uur geholpen ... we zijn vanmorgen om 10.30 uur vertrokken en waren pas om 15.30 uur thuis ... was een lange dag ... maar allemaal voor een goed doel zeggen we dan maar, gr. Nicole
Heey! We hadden niet dr W maar dr B (vrouw) wat op zich ook wel fijn was. We hadden een afspraak om 15.40 en pas rond 16.45 aan de beurt. Om 17.50 thuis pffff was helemaal gaar. Ik hoop dat ik morgen toch een follikel te zien krijg die meetbaar is... en dat we dan volgende week een mooi ei hebben. Tijdens de ovulatie dagen als ik vruchtbaar slijm heb moet ik het kwakkie van mijn vriend inleveren zodat ze dat kunnen testen. Ze nemen dan ook meteen een beetje slijm bij mij weg en voegen dat samen. Om te kijken of het wel een beetje accedeerd samen Nou, dat geloof ik wel als je toch snel zwanger word. Maar wat ze na deze cyclus voor ons kunnen betekenen? I dont know.... ik hoop zo dat ze iets kunnen doen, iig een boel onzekerheid wegnemen. Of dat de mk'en écht dikke pech was of dat er een onderliggende oorzaak is? Het is misschien wel een geruststellend idee als we iets weten voordat ik weer aantel.... Ik hoop dat jou man goeie zwemmers heeft voor de komende behandeling zodat ze met ivf kunnen beginnen. ICSI is toch als het aantal goede zaadjes laag is, toch? Hier hebben iig de eerste tranen al gevloeid na thuiskomst... het was toch een teleurstelling van mijn eitjes... Liefs Cyntje78
Jeetje Cyntje, tja je hoopt toch ergens op als je daar naar toe gaat ... dr. B heb ik ook gehad ... zij heeft bij mij de laatste IUI gedaan ... ennnnn toen was ik zwanger .... dus wie weet ... Ja ICSI doen ze als het zaad beneden peil is dus ik ben benieuwd het is en blijft afwachten. Was jij nu voor de eerste keer bij Geertgen en zo ja hoe beviel het je ( buiten het lange wachten om ) ... gr. Nicole
Het was inderdad erg druk. Maar ik hoorde al dat dat erg verschild van dag tot dag. Je kon er iig wel fijn wachten, fijne stoelen/banken, genoeg leesvoer, koffie, thee enz... Ik vond het ook erg fijn dat je na de "behandeling" nog even bij de assistente mocht komen. Want inderdaad... naderhand schiet je nog wat tebinnen wat je bent vergeten te vragen. Mijn eerste indruk was dus goed. Ondanks de teleurstellende fm. Maarrr... wie weet... is er morgen wel iets te zien. Sinds vandaag begint het slijm een beetje op gang te komen, dus laat dat maar een goed teken zijn Was jij dan niet toevallig de vrouw die "kwijt" was? Dat was volgens mij rond half 4... een man kwam, denk ik, vanaf richting het lab en was zijn vrouw kwijt. Hij vroeg ook echt "iemand mijn vrouw gezien?" Heel erg grappig en oh zo lief!
Hoi, nee ik was niet die vrouw die "kwijt" was hahahaha want tegen die tijd waren wij allang weer op de terug reis en bijna thuis ... Fijn dat je wel een goeie indruk heb gehad van Geertgen dat motiveert toch wel een beetje of niet dan???? Als er een man of stelletje van de richting van het lab komen dan moeten mijn man en ik altijd wel even lachen want daar zit ook het "beruchte" herenkamertje met spannende films en er staat een bankje waar van alles op gebeurt hahahahaha ... Nou ik ga duimen voor jou dat het morgen beter is en dat er een mooie follikel te zien zal zijn, lfs. Nicole
Oh echt waar!? Je zal daar maar van de huishoudelijke dienst zijn hihihi! Nou cyntjeman heeft gekozen om in zijn eigen vertrouwede habitat te handwerken Maar goed.... even een vervolg... Ik l*l in té veel topics mee waardoor ik deze bijna zou zijn vergeten... donderdag 8-4 2e afspraak gehad. Links waren mn eitjes gestopt met groeien maar rechts daarintegen deden ze het prima. Ze waren nog met grote getalen waarvan we er 1tje hebben gemeten die op 12 mm zat. Ik moest daarom 10-4 (vandaag dus) weer terug... Zaterdag 10-04 en mijn moeder ging voor de gezelligheid mee. Waarschijnlijk omdat ze stiekum tóch dacht dat daar louche zaken werden gedaan. Waarschijnlijk omdat er verschillende western verhalen hier in V. in de rondte gaan over een niet nader te noemen gyn die daar werkzaam is. Ik heb dus duidelijk niet alle genen van mijn moeder ge-orven want die gelooft alles. Over het erven van haar schoonmaak tic zal ik maar niet veel uitweiden... alleen dat ik die óók niet heb ge-orven... wat zit het dna toch raar in mekaar. Maar gelukkig heeft mijn vader daar ook een goede aandeel in gehad... Even terug op de orde van de dag... Half uurtje heen rijden, in een rap tempo aan de beurt (mijn moeder had haar koffie nog niet eens op) Mijn eitjes rechts, was nu nog maar 1 eitje van 14 mm en rede genoeg om het volgende feestje te plannen voor dinsdag 13-04. Toevallig is schoonpaps dan ook jarig. Jullie weten wel, dat als ik maandag avond niet aanwezig ben hier... dat we een feestje bouwen op de slaapkamer. Want per opdracht Dr R moet Cyntjeman deze avond raakschieten. "maar natuurlijk... doen we... dr R." was hierop mijn antwoord. Met een mediumsized potje ben ik weer heengestuurd om Cyntjeman te verblijden... Deze spagettie western wordt vervolgd.... Nou doei!
Hey meiden, Ik breek ff in. Ik ben, heel toevalling dinsdag ook bij het Geertgen geweest! Hihi, En het was idd druk. Maarja, alle spreekuren van normaal maandag waren (dankzij de pasen) een dag opgeschoven.. Helaas heb ik jullie niet gespot, ik moest er pas om 18:50 zijn. En Coni, hoe toevallig, ik ben ook dinsdag begonnen met de decapeptyl! Bij ons gaan ze meteen een gecombineerde behandeling doen, ze zetten in op ICSI en als manlief's zaad het wel snapt, dan wordt het toch IVF. Alles voor een maximale kans op bevruchting. Anywayz, Cyntje, je hebt er goed aan gedaan de stap naar Elsendorp te maken! En Suc6 deze IUI! En wie weet, komen we mekaar nog wel es tegen in de wachtkamer! Ik ben er (mits me cyclus normaal doet..) woensdag of donderdag weer. Ik lees afentoe wel ff hoe het jullie vergaat! Knuf Sookie
hoi cyntje,soms is het ook gewoon pech hebben,wij waren 2 jaar bezig 2 vroege miskramen en ook bbz in december en in januari weer zwanger,ben maandag al weer 12 weken! Ik heb ook bloed laten onderzoeken en kwam niks uit. Ik hoop dat je snel zwanger bent!
Morgen reageer ik uitgebreider, ga nu lekker mn nestje in Maar ik krijg geen iui. Ook voor zover bekend geen andere behandelingen omdat het zwanger raken wél lukt, maar het blijft niet plakken (of zit verkeerd ) Maar ik wil graag meer onderzoeken ivm de miskramen (als ze dat kunnen en willen doen) Misschien is er ook wel helemaal niets aan de hand... maar gewoon voor mijn geruststelling Truste meiden!
Voor jou ook spannend Sookie! Ik ben er zowiezo dinsdag weer voor zaad/slijmpie test hahaha! Ik weet niet of ik daarna nog echo's krijg om te kijken of mijn eitje gespronegn is? Ik moet iig wel bloedprikken een week na mijn eisprong. Ik duim voor ons allemaal!
Inderdaad... het kán ook "dikke pech" geweest zijn. Maar toch wil ik proberen zo veel mogelijk uit te sluiten zodat ik bij een volgende zwangerschap iets zekerder ben van mijn lijf voor zo ver dat gaat. Jeetje, jij al weer 12 weken! Super! Dat geeft een burger weer moed
Oh, ik dacht ff begrepen te hebben dat je met de IUI ging beginnen. Verkeerd begreoen dan, sorry. Zaad verus slijm, aha de samenlevingstest. Toen ze die bij mij deden (nog wel in het zh) deden ze na het slijm "weghalen" een echo om m'n follikels te checken. Gewoon ff vantevoren vragen anders. In mijn ervaringen is dr W (en dr R) niet zo moeilijk en doet ie dat wel Het bloedprikken doen ze om te kijken of je genoeg progesteron aanmaakt (nodig voor een goede innesteling) Ik weet niet of ik er dinsdag al ben. Ik laat het wel ff weten. iig vast suc6 dinsdag! Knuf Sookie
Het is inderdaad een soort samenlevingstest maar dan brengen ze het zooitje ongeregeld buiten je lijf samen... gezellig op een glasplaatje Cyntje spiekt even wie ze dinsdag heeft.... Aha... Dr W. dus dat komt wel goed denk ik! In januari/februari hebben ze in het ziekenhuis progesteron geprikt bij mij en deze was 42 dus netjes én ik was zwanger! Ik hoop dat ze dit nu dus wel opnieuw prikken. Ben benieuwd wanneer jij meer mag!
Gezellig op een glaasje, spannend. hoop dat het een goede wedstrijd wordt Hmm, als ik morgen ongie wordt, moet ik er dinsdag of woendag heen.. Maarja, mijn lijf is goed in grapjes uithalen en door die decapeptyl durf ik ook niet meer op de tekenen te vertrouwen.. Ik voel me nl ontzettend zwanger.. (ff klaag-modus, sorry) me tieten doen zeer, ben mega emo, mn buik voelt vol.. En het vervelend is dat ik zéker weet niet zwanger te zijn, en dit dus allemaal door die stomme hormonen komt.. Blegh! Maar ja, ik doe het voor een goed doel. (zo, klaag-modus weer uit) Anywayz, fijn dat je bij dr w de test hebt. Ik heb altijd het gevoel dat hij iets rustiger de antwoorden op je vragen formuleert. Dat doet dr r ook wel, maar die is ook vlug geneigd te zeggen dat het wel goed komt.. pff, als je begrijpt wat ik bedoel, zet het weer es warrig neer.. Ik laat je morgen nog wel wat weten. Knuf Sookie
Je mag hier naar hartelust klagen hoor! Geeft helemaal niets. Heel vervelend dat je je zwanger voelt door die hormonen. Ik had dat vorige maand zonder hormonen zónder sex Gewoon die stomme pms symptomen... Heb je wel al "klachten" waardoor je vermoed dinsdag of woensdag ongi te worden? Of komt dat door de medicijnen, dat dat dan geregeld is? Knuf cyntje
Hey Sookie, tja van die pijnlijke borsten kan ik over mee praten hoor dat heb ik ook en sinds een week spuit ik decapeptyl dus ik weet ook zeker dat het daar door komt ik hou namelijk ook mijn temp bij dus ook ik weet zeker dat ik niet zwanger ben. Ik moet deze week ongesteld worden normaal gesproken donderdag dus we wachten het wel af. @Cyntje ,,,, dus jij moet weer naar dr. W. leuke en serieuse man ... ben benieuwd bij wie ik straks weer kom voor de uitgangsecho ... we gaan spannende weken tegemoed .... succes .... lfs. Nicole