Hallo allemaal, Na gisteren in het zkh nog een echo te hebben gehad waaruit bleek dat toch nog nog niet alles weg was uit mijn baarmoeder heb ik gisteren avond 4 pilletjes cyotec 250 Mg ingebracht rond 20.30 savonds, heb veel krampen gehad vannacht maar om nou te zeggen dat ik veel bloedverlies heb nee...ik zit nu te twijfelen of ik nog langer moet afwachten of bellen naar de poli vandaag. Of zal ik nog een dagje afwachten? Ik zit hier zo mee omdat we vrijdag nacht op vakantie gaan naar Frankrijk met de auto en ik anders pas donderdagochtend terugkom voor een echo terugmoet..
Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon bellen. Ik had na de cytotec heel veel pijn (bleek een ontsteking te hebben dus was maar goed dat gebeld had) en toen alsnog gecuretteerd. Wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is maar omdat je op vakantie gaat en je twijfelt zou ik wel even bellen, misschien kan je vandaag of morgen al langskomen. Sterkte
Bij mij kwam het pas los na de tweede toediening, precies 24 uur na de eerste toediening. Ik zou dus zeker bellen! Sterkte.
Ik heb tussendemidag toch de poli even gebeld en nu overlegt morgen de telefoniste met de gynaecoloog en word ik teruggebeld. Het doet echt geen bal bij mij, ik heb er alleen maar vreselijke krampen van en diarree en ben ik misselijk😓 Ik voel nu al aan mijn water dat t alsnog een curettage gaat worden...
Ikben vandaag opgenomen en word vanmiddag gecuretteerd, moet heel de dag afwachten want wordt ergens tussen gepkatst, en dat betekent dus oo kheel de dag nuchter.😁😁😁😁😁 En ben nu al kotsmisselijk....pffff
heel veel sterkte meisje.. hopelijk word je snel geholpen! zelf zit ik nu ook aan de pillen , ze doen wel wat maar ook nog niet wat ze moeten doen, vanavond nog een dosis en dan hopelijk wel..
Dank voor de lieve berichten! De curettage is goed gegaaan, heb nog wel wat pijn maar heb flinke pijnstilling meegekregen in de vorm van diclofenac en oxycodon. Dus nu lekker me bedje in en proberen te slapen! Liefs