Hallo, Kan iemand mij vertellen of dit een miskraam is geweest? En zo ja, hoeveel weken was het? Alvast bedankt.. Jullie zouden me enorm helpen. gr. Rosalie
Hm, twijfelachtig. Ik had dit in april ook regelmatig, maar vòòr mijn miskraam. De voortekenen zeg maar. Hoever denk je zwanger te zijn?
dit heb ik ook elke maand en ik ben dan zeker niet zwanger geweest. Ziet er voor mij ook uit als baarmoederslijmvlies.
Denk eerder ook baarmoederslijmvlies. Ik heb 4 jaar terug een miskraam gehad van een leegvruchtzakje. Dat met 4/5 weken al gestopt was. Tijdens het gebeuren heb ik eerst de hele dag weeen gehad en in de nacht een stolsel ter grote van mijn vuist verloren
Even wat feiten erbij: -Een cyclus overgeslagen, dus ik zou dan 8-9 weken zwanger zijn -Anderhalf dag voor het eruit kwam begon ik licht re vloeien -Een uur voor het eruit kwam zeer heftige krampen, bleven in mindere mate aanwezig -Nadat het eruit kwam hevig gevloeid
Als het een mk is bij 8 a 9 weken kan je nu nog testen (positief) en dan weet je het. Ik zou dus rennen naar een albertheijn. Is hij negatief is het niets is het positief dan kan/is het een miskraam. Succes
Heb test gehaald en gedaan. Die vertoond een twijfelachtig kruisje.. De reden waarom ik twijfel is omdat er aan weerszijde een zwart puntje zichtbaar was (oogjes) de stompjes (armen) e.d. Daarnaast was het echt doordrenkt van het bloed. Misschien dat het daarom oogt als baarmoederslijmvlies? Ik heb dit nog nooit gehad. Ik verlies nu overigens continu kleine stolselstjes
Het oogt als baarmoederslijmvlies omdat het baarmoederslijmvlies is.Een miskraam ziet er op dit termijn heel anders uit...En ook had je nu nog een knaller v an een test gehad bij deze termijn. Heb je een foto van de test?
Weefsel van een miskraam is wittig, dit is inderdaad baarmoederslijm vlies, en dat afstoten kan ook weg pijnlijk zijn en ze kunnen nog veel groter worden.
Inderdaad. Dan zit er een vruchtzak omheen. Die van mij met 8 weken zag er zo uit http://medischcontact.artsennet.nl/upload/33c66902-28a1-436a-a5d0-ba4e1bf73db2_foto_opt.jpeg
Zo hoeft het er dus niet uit te zien. Dat is bij iedereen anders. En inderdaad een mooie foto ondanks het verdrietige verhaal wat erachter schuil gaat. Toen ik een miskraam had verloor ik geen zichtbaar vruchtje met vruchtzak. Als het al eerder gestopt is met groeien kan het nog weken duren voor het lichaam het afstoot. Ten eerste is alles dan al veel kleiner. Ten tweede als het een tijd duurt eer het op gang komt sterft het weefsel af en krimpt. Wel is afgestoten zwangerschapsweefsel grijs/ wittig. Door bloed kan dat moeilijk zichtbaar zijn, maar als je het afspoelt in een bakje water kan je dat zien.