hallo meiden, dinsdag heb ik mn 20 wkn echo. Hierbij stelde mijn verloskundige voor om mee te doen met t triple p onderzoek. Dit omdat ik van ons zoontje 5 weken te vroeg ben bevallen. Dit onderzoek meet hoelang de baarmoedermond is. Nu wil ik graag weten of er al meiden zijn die hier ervaring mee hebben. Heb al wel gelezen over cervix meting en in mijn ogen komt dat op t zelfde neer ??
Bij dit onderzoek krijg je na de cervixmeting ook nog een medicijn of placebo wat je in je vagina in moet brengen. Ze kijken dan of en hoe je erop reageert. Eigenlijk ben je dus een proefkonijn..
Sorry ik zei het niet goed, je krijgt dat medicijn/placebo alleen wanneer je baarmoederhals korter is dan 3 cm. Ik had er destijds een brief over gekregen met uitleg erin, heb jij die niet gehad?
Zoo enge gedachtes weg vandaag echo gehad, kindje was helemaal goed voor zover ze zagen en baarmoedermond 47mm Was een geweldige dag!!!!
ahh wat goed om te horen ik heb vandaag ook de 20 weken echo gehad en ook het triple p onderzoek. met het kindje is gelukkig alles goed en mijn baarmoedermond is 49mm dus perfect pff we hebben het weer achter de rug he