Hey dames, sinds 2 dagen hoest ik erg veel in combinatie met keelpijn.. nu heb ik vandaag telkens wat lichtbruin verlies, kan dit te maken hebben/komen door het hoesten?? wil niet overbezorgd zijn maar je gaat je meteen zorgen maken..
Ja dat zou best kunnen. Alles is extra doorbloed en met extreem hoesten (of bv zwaar tillen, te hard persen met ontlasting etc) kan er een bloedvaatje zijn gescheurd. Ik zou het wel aangeven bij je vk. Misschien dat ze nog even een extra check wilt doen.
Heb vanmorgen de verloskundige gebeld, omdat ik haar ook echt niet gevoeld heb gisteravond ook niet zoals ze normaal altijd druk is als ik in bed lig... ze komt zo langs
Gelukkig alles in orde. bruinverlies kan inderdaad komen door hoesten, niezen etc. Moet het wel in de gaten houden als het morgen niet minder wordt, kan het zijn dat er een bloedvaatje steeds blijft opengaan. Dan moet ik de gynaecoloog er naar laten kijken.. Daarnaast ligt ze waarschijnlijk op een andere manier, met haar armen en voeren richting mijn rug waardoor ik haar minder voel bewegen. Hartslag was in ieder geval heel krachtig, dus ik ben gerustgesteld