Hoi, Ik had een vraagje. Het blijkt dat ons kindje voorloopt op de groei nu zei de verloskundige dat ze zich nog geen zorgen maakt. Maar wat ik me toch afvraag vanaf wanneer word het wel zorgwekkend? En word je dan overgedragen aan de gynaecoloog? Alvast bedankt voor het antwoorden.
hoi het is niet erg als je kindje nu iets voorloopt in groei. Ik weet ook niet zeker of ze bedoelt dat je kindje voorloopt in groei of dat de baarmoeder wat hoger stond. Waarschijnlijk lat je een echo maken bij 20 weken en dat wordt de baby heel precies opgemeten. Geen zorgen voor nu. Mirjam
Nou beide mijn zoontje loopt vanaf de 20 weken echo iets voor maar is inmiddels al 3,5 week voor op groei met alles. En mijn baarmoeder loopt ook bijna 5 weken voor op de groei. Heb al een extra echo gehad vorige week en suikertest gehad de test was goed geen suiker in ieder geval.
hoi waarschijnlijk krijg je dan binnenkort een groei-echo. Veel meer kun je niet doen, je bent al onderzocht op suiker, dat is inderdaad een logische stap. Mirjam