Ben ik zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hugo11, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hugo11

Hugo11 Nieuw lid

2 jan 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Hugo11, 3 jan 2015
    Laatst bewerkt: 3 jan 2015
    Hallo allemaal,

Nooit gedacht dat ik hier iets neer zou gaan zetten maar wil dit toch even voorleggen. Ik hebt na 2,5 jaar op 13 november implanon laten verwijderen met het idee om zwanger te raken. Nu heb ik op 5 december mijn ongesteldheid gehad wat niets voorstelde en echt langer duurde dan max 2 dagen. Op 19 november is het erg gezellig geweest.
    vanaf 21 november heb ik een week gehad dat ik licht misselijk en kramp had in mijn onderbuik, soort ongesteldheidsgevoel. ook voelen mijn Borsten veel gevoeliger aan. Ik heb geen idee wat voor soort cyclus ik heb dus heb ik afgelopen maandag 29 december een clearblue digitale test gehaald, deze heb ik in de middag uitgevoerd en er stond niet zwanger op. Ben momenteel niet meer misselijk maar nog steeds regelmatig gevoeligere borsten en ben ook niet ongesteld. Heb wel weer soort ongesteldheidskrampjes in mijn onderbuik en last van mijn onderrug. Heb echt geen idee meer wat ik ermee aan moet, kan het zijn dat ik toch zwanger ben??? De test zei immers van niet???

2. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    je lichaam moet ook weer op gang komen ik zou er nog een kruidvat testje tegen aan gooien en als die negatief is zit er niets anders op dan afwachten .. helaas

suc6

3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hoi TO,

naar he, die onzekerheden? Maar hoort erbij helaas...
    Als je een cyclus hebt van 29 dagen ('normaal' is tussen 28- en 35) dan is precies vandaag je NOD (de dag waarop je kunt testen dus)!
    Hoe langer je cyclus duurt, hoe langer je moet wachten helaas.. dus 30 dagen cyclus kan je morgen testen, 31 dagen overmorgen.. etcetera...

Succes!

4. Hugo11

Hugo11 Nieuw lid

2 jan 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus als ik het goed begrijp heb ik dus veel te vroeg getest??

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dat is mogelijk... maar je lijf kan ook nog last hebben van t feit dat t nu "zelf" moet regelen, t wordt niet meer kunstmatig geregeld vanuit de Implanon.
    Daarnaast... dat wat je nu voelt kan ook te maken hebben met een evt eisprong.
    je lijf is helaas een "vervelend" ding wat je aardig voor de gek kan houden.

6. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Heb je nog een test gedaan of niet?

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    En als je weer gaat testen, dan zeker met ochtend urine! Met middag urine is zonde van je geld want dan is de HCG, als je zwanger zou zijn, veel meer verdund en kan je dus negatief testen.

Deel Deze Pagina