Ik lag gisteren in bed en kreeg spontaan zin in roze koeken ?? Ik vind ze smerig en veel te zoet en haal ze ook dus nooit. Nu vraag ik me af of dat al vroeg kan beginnen? Of dat het kan liggen aan dat ik nu juist gezonder eet en daarom opeens trek in wat zoets krijg? Heb overigens net een roze koek op en jeeempie wat zoet , kreeg ze niet uit m'n hoofd dus vandaar haha
Ik heb nog steeds geen zin in andere dingen. Wel wat minder in koffie. Maar ik denk dat het te vroeg is voor symptomen bij jou. Zie dat je op dag 20 van een cyclus van 30 dagen zit. Als je een bevrucht eitje hebt, zat je gister op 3 dpo en dan maakt je echt nog niet voldoende Hcg aan om er wat van te merken.
Ik heb het niet gehad. Helaas keek er naar uit mijn man op pad te sturen! Wie weet bij een volgende. Maar ik denk dat je inderdaad door je verandering van eten trek hebt gekregen in iets zoet. En wie weet heb je gister op tv of iets een roze koek gezien waardoor je juist dat wilde.
Pas vanaf 9/10 weken, maar niet heel erg hoor. Ik ging niet m'n man op pad sturen om iets maar ging wel dingen lekker vinden waar ik voorheen niks aan vond