Hoi, Ben zo even aan het rondzoeken geweest, maar kan niet echt antwoord op mijn vraag vinden. Dus vandaar dat ik hem hier stel. Ik ben sinds ongeveer 4 weken zooooo misselijk, ik sta op met overgeven en ga er onderhand mee naar bed. Kan nog aardig op de been blijven vind ik en mijn werk leid er ook niet onder. Maar het is zo'n rot gevoel. Telkens denk ik de oplossing te hebben om het tegen te gaan, dextro, vanilleyoghurt. Maar toch lijkt dat allemaal niet de oplossing. Eet heel de dag door kleine beetjes en geen vette dingen, zoals friet enzo. En ook heb ik het idee dat het erger is op de dagen dat ik vrij ben, meer rust heb. Kan iemand mij tips/adviezen geven hoe hier mee om te gaan? Wat kan ik doen met het eten ofzo? Alle adviezen zijn welkom. Groetjes Tamara.
Hoi tamara, Ik lees dat je al van alles hebt geprobeerd om het minder te maken. Je zou bij je huisarts om een recept emesfane kunnen vragen dit helpt goed tegen de misselijk heid. Heel goed dat je gedurende de dag kleine beetjes eet! probeer altijd een laagje in je maag te houden dan is het beter te doen. Vanaf de 14e week is er een stijgende lijn, nog even volhouden! Imke
Hoi, Bedankt voor je antwoord. 4 juli moet ik weer naar de gyn, dus zal daar eens vragen of dat hij een receptje wil schrijven. Hoop echt dat het met 14 weken afneemt, heb het wel een beetje gezien nu. Groetjes Tamara.