Gezien je 1 na laatste bericht,durf ik je niet te feliciteren... Hoe sta je er op dit moment tegenover?Erg geschrokken uiteraard...
jeetje meis wat schrikken zeg!! Hebben ze nog iets gezegd over hoe dit nu is gebeurt ondanks dat je aan de pil was? Heftig hoor. Heel veel sterkte met het op een rijtje zetten van alles en bij de keuzes die je gaat maken
Ze kon het ook niet zo verklaren. Misschien door het lange gebruik van de pil? Wel raden ze mij aan in het vervolg een spiraal te nemen. Ook had ik 2 vrucht zakjes waarvan 1 leeg. Verder was mijn cyste gegroeid tot 6.5 cm maar die zou vanzelf weer weg gaan.
Pfff dat is heftig zeg, kan me voorstellen dat je dat even moet laten bezinken!! Toch gefeliciteerd...
Wat een achtbaan! Op zich kan een cyste zelden kwaad, mits het om een follikelcyste gaat. Dan springt je eitje, maar ipv dat het omhulsel van het eitje verdwijnt, vult deze zich met vocht en wordt het groter. Die hebben veel vrouwen zonder het zelf te weten, maar als ze zo groot worden, dan kan dit klachten geven zoals onregelmatige cyclussen, buikpijn, misselijkheid, diarree etc. Ik heb zelf ook regelmatig van die joekels, had er laatst zelfs 3 Ik vroeg aan de gyn hoe dit kwam, waarop zijn antwoord was: er worden weleens 3lingen geboren, dus tja... gelukkig heb ik er meestal maar 1, ook tijdens de zwangerschappen. Dan heb je het gele lichaam nodig om de prille zwangerschap in stand te houden. Als de gyn dus zegt dat het geen kwaad kan, zou ik daarop vertrouwen Verder wens ik je succes met alles, het is niet niks om zo onverwachts zwanger te worden.