Cyste gevonden tussen blaas en rechternier 25w zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Baby2021Mama, 3 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby2021Mama

12 mrt 2021
    8
    0
    1
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Donderdag had ik een pretecho, tijdens het kijken zagen ze een cyste tussen de blaas en rechternier in.

Wat het is konden ze mij niet vertellen, en ik krijg dan ook een 2e GUO (1e GUO was alles in orde)

Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt?

Gister nog contact gehad met de verloskundige, en ze maakt zich totaal geen zorgen om de groei of het gewicht van de kleine. Hij beweegt ook veel, dus dat is in orde.

Maar toch maakt het je onzeker.... wat kan het zijn.... wat als ....

Bijgevoegde bestanden:

2. Baby2021Mama

12 mrt 2021
    8
    0
    1
    Vrouw
    Niemand? :(

3. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Sorry... Denk dat het heel specifiek is! ;)
    Sterkte iig!

4. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.267
    557
    113
    Hier ook bij mijn eerste zoontje met de 20 weken echo ontdekt. Maar achteraf al zichtbaar met een pretecho van 16 weken. Destijds ook een GUO gehad. En eigenlijk konden ze ons toen nog niks specifieks vertellen. Want waar echt de cyste zat was onduidelijk. Om de week kregen we een GUO om te kijken of de cyste mee zou groeien. De cyste is tot de 24 weken het zelfde gebleven kwa doorsnee.

Bij de 24 weken echo. Wat denk je? Cyste volledig verdwenen. Schijnbaar gebeurt het heel vaak. Maar omdat men nu vaker echo's krijgt en alles veel duidelijker te zien is dan vroeger. Valt het schijnbaar meer op. Een cyste is een holte met vocht. En meestal wordt dat door het lichaam zelf opgenomen.

Als je vragen hebt mag dat altijd.

Deel Deze Pagina