Wie heeft weleens meegemaakt dat het geslacht verkeerd gezien is op een echo? Bijv bij 16 weken een meisje en bij 20 weken een jongen of pas bij de geboorte erachter komen? Hoor daar eigenlijk nooit verhalen over!
hier zelf niet.. maar familie van mijn man wel.. bij 20 weken een meisje.. bij 32 weken bleek het een jongen te zijn .. oei oei
Ik ken de verhalen inderdaad, maar dan is het meestal zo dat ze een meisje zeggen maar achteraf een jongen blijkt te zijn. Andersom heb ik het eigenlijk nog nooit gehoord.
Ik ben er dus ook bang voor, dat ons meisje ineens een jongen blijkt te zijn. Terwijl het op de 20-weken echo z'o duidelijk was dat ik het al zag voordat de gyn het zei. Maar stel dat ze er uit komt en toch een piemeltje blijkt te hebben? Niet dat dat heel erg zou zijn, maar wel even een flinke omschakeling!
daarom heb ik nog een extra pretecho gedaan geloofde ook niet dat het een meisje was voor mijn gevoel echt een jongen
Ja bij mijn schoonzus. Werd een paar x verteld dat het een meisje werd en 1x met twijfel een jongen maar was slechte apparatuur dus ze kon het niet zeker zeggen. en bij de ligging echo zeiden ze hm we zien toch wel balletjes.. eenmaal geboren idd een jongen.
Een van mijn cliënten kreeg een zoon, terwijl ze een paar keer tegen haar gezegd hadden dat ze een meisje zou krijgen. Maar dat was wel 20 jaar geleden!
Ja bij mij Met de 20 weken echo werd er gezegd dat het 100% een meisje zou zijn door de gyn. En met de geboorte was het toch echt 100% een jongen We hadden tussendoor geen andere echo's meer.
Dat is wel een heel grote verrassing! Had je erg veel roze aangeschaft? En had je wel een jongensnaam?
Bij een vriendin van me zeiden ze een meisje (weet niet precies met hoeveel) dus zij alvast kleding gekocht enzo, bleek later dat het een jongen was haha . Gelukkig mocht ze alles nog omruilen!
ja, ook bij mij! Echoscopiste zei: ik mag het natuurlijk niet met 100 % zekerheid zeggen, maar dit is echt een meisje hoor, wink wink! Geen twijfel mogelijk! Nou, dat bleek toch echt een jongentje. Mijn eerste kind is een meisje dus zijn kast lag al vol roze kleertjes en de muren waren lila... om van het geboortekaartje maar niet te spreken De meeste mensen vonden het enorm grappig maar ik was in het begin niet blij. Ik miste mijn meisje En ik voelde me ook nog eens 'schuldig', om een vreemde manier, naar mijn zoontje omdat ik al die tijd met een meisje had 'gepraat'. Maar ik heb de leukste liefste heerlijkste zoon die ik me kon wensen dus nu voel ik me supergelukkig met een meisje en een jongentje. (ohja, hij heeft ook nog een paar dagen op een naam moeten wachten...)
Een vriendin had al een jongen en wou nu graag een meid. Meerdere pretecho's gedaan tussen week 15 en 35 bij verschillende echo bureau's maar helaas.... elke keer werd er gesproken van duidelijk een jongen. (Laatste pretecho met 35 wkn gehad). Uiteindelijk heeft ze zich neergelegd bij de uitspraak. Een week daarna (39 wkn) begon de bevalling. Mooi dus wel een meid!! De navelstreng heeft al die tijd tussen de benen gezeten en werd keer na keer aangezien voor piemel.
Ik had wel wat dingen gekocht in roze ja Maxi cosi bijvoorbeeld, maar daar kon een hoes overheen. En kleren kun je best snel kopen. Verder viel het eigenlijk wel mee. We hadden gelukkig wel ook een jongensnaam bedacht. Voor de zekerheid. Verder viel de verrassing ook wel mee. Ik was verbaasder toen ze bij de 20 weken echo zeiden dat het een meisje was. Bij de geboorte had ik echt zo iets van: zie je wel!
Heb met 13+4 weken een echo gehad. Zou een jongen zijn. We konden het echt niet geloven, dus vandaag opnieuw een echo gehad en het was duidelijk een jongen Mijn man kan het nog nauwelijks geloven na 3 dochters
Een goede vriendin van mij zeiden ze bij de 20 weken echo dat het een meisje zou worden (wel 90% zeker hoor, door de ligging). Bleek een jongetje te zijn. Hij lijkt wel heel veel op zijn moeder. En heeft 2 dagen geduurd voordat ze het eens waren over een naam.
Hmm.. nu wordt ik toch wel een beetje bang hoor Hier was de vk 100% zeker bij 20 weken zei ze, maar als ik dit zo lees. Kijken ze hier met de liggingsecho ook nog naar? Of moet je dan echt een pret echo doen?
He Meiden, Ik word ook wel een beetje bang. Wij hebben drie keer naar het geslacht laten kijken. 1e keer was echt de geslachtbepaling, het is een meisje. We hebben toen met dvd gedaan voor 15 extra, kwamen we thuis deed het geluid het niet. Toen mochten we terug komen voor een nieuwe dvd en dus nieuwe echo, was het nog steeds een meisje. Toen heb ik afgelopen maandag nog een echo gehad bij een andere praktijk, zij hebben ook nog even naar het geslacht gekeken en wederom een meisje. Je zag ook echt duidelijk drie streepjes (schaambotjes). Zou het dan nu alsnog een jongen kunnen zijn? Ondanks dat we het drie keer bevestigd hebben gekregen? Groetjes
Tja... 100% zekerheid heb je toch pas echt bij de geboorte. Daarnaast zou ik pas uitgaan van geslachtsbepaling na 20 weken. Maar ik denk dat je na 3 keer hetzelfde antwoord wel uit mag gaan van een meisje hoor.