Is er hier iemand die daar geweest is voor een geslachtsbepaling? Zo ja, met hoeveel weken? Ik had eigenlijk online een afspraak gepland met 16 weken, maar dan kan ik helemaal niet. Twijfel nu of ik met 15 of met 17 weken ga .
Dankjewel allemaal . Ik heb net mijn afspraak gemaakt voor met precies 17 weken. Wat ik over 15 weken gelezen heb (in het algemeen dus), was vaak met twijfel van echoscopist, of twijfel bij de mama.
Hoi, bedoel jij Molenschot Noord-Brabant? Zo ja dan wonen we heel dicht bij elkaar! misschien leuk om elkaar op de hoogte te houden
Ja die bedoel ik . Ik woon in een dorp tegen Breda aan en contact met andere zwangeren is altijd leuk!
Ook ik woon daar in de buurt en hebben gekeken om daar straks de geslachtbepaling te gaan doen. Benieuwd naar jullie ervaringen! En contact met andere zwangeren is ook altijd leuk!
Ik heb ook een goede ervaring in Molenschot bij de geslachtsbepaling. Is wel bijna drie jaar geleden, bij mijn eerste kindje. Was bijna 18 weken en ze had goed beeld en kon duidelijk het geslacht zien.