Iemand die de mona pudding met tompouce smaak al geprobeerd heeft?? Wat vond je ervan en smaakt bij echt naar tompouce?
Mierzoet....! Echt mijn kaken trokken samen en dat voor een zoetekauw als ik..".. En eerlijk gezegd ik vond het niet naar tompouce smaken
Hij ziet er zooooo lekker uit!!! maar dat mierzoete klinkt wel té zoet....ik ga het maar gewoon eigenwijs toch proberen haha
Volgens de kinderen was hij niet lekker en volgens mijn man was hij wel lekker en miste alleen het 'koekje'. Maar zelf heb ik hem niet geproefd, ik ben niet zo van de puddings hihi.
Brrr kan me niet voorstellen dat t lekker is...ooot een keer iets van appeltaart pudding of iets met stukjes taart er in ieder geval in geproefd en t was zo ontzettend yukkkk blerghhh.... Ik hoop dat t jullie wel smaakt, mij echt te chemisch
Ik zat vandaag nog te twijfelen of ik het zou kopen of niet... Toch maar niet gedaan. Misschien van de week toch proberen uit nieuwschierigheid .
Hij is heel zoet, een echte tom poezen smaak heeft ie niet, maar dat komt omdat je de banketbakkersroom en de bladerdeeg in de pudding mist. Ik vind hem trouwens lekkerder dan die roze koekenvla Ik heb ooit jaren terug engelse drop pudding geproefd, dat was pas goor!
mmmm ik hou van zoet, maar lees mierzoet. Nu beweert iedereen dat ik mierzoete thee drink (3 grote klontjes) Zou dit toetje wat voor mij zijn dan?