Lieve allemaal! Ik was vandaag op de 9maandenbeurs en ik heb daar een echo laten maken. Ze kon nu al duidelijk een balzakje zien en een piemeltje! Jippie we krijgen een ZOON! Wilde ik even met jullie delen.
Zij gaf aan dat het wel kan. Ze raden aan vanaf 16/17 weken. Ze zei ook dat bij slanke mensen het vaak al iets eerder te zien is en hangt ervan af hoe de kleine ligt. Wij hebben gewoon mazzel! Bij mijn schoonzus had ze het vorig jaar ook gezien en het klopte ook gewoon. Mijn schoonzus was ook 13wk. Dus het kan wel!
Nou ik heb 40 kilo over gewicht en ik zag het ook bij 13 weken. Ik zelf de vk nog niet. Gefeliciteerd meid.
zou nog niet als een gek gaan shoppen hoor. je zal de eerste niet zijn die overduidelijk een balzakje en piemel ziet en dat later een heel gezwollen clitoris en schaamlippen blijken te wezen. ze kunnen het zo mooi zellen en ook dat het bij slanke mensen beter te zien in maar dat is sowieso al bullshit want mijn echo's zijn altijd kraak helder geweest en ik ben alles behalve mager. pas vanaf een week of 17/18 is het echt betrouwbaar en dat nog met een fout marge
Dat hoor ik net ook dat het niks met gewicht te maken heeft. Maar dat zei ze tegen mij! Dat bedenk ik niet zelf... En inderdaad, het kan altijd dat het toch niet helemaal duidelijk was. Maar toch ga ik er wel van uit. Zij gaf aan dat het 100% een jongetje is, geen enkele twijfel.
Het zou natuurlijk kunnen dat het een jongen is, maar dat is nu nog niet te zien. Iig niet 100 % google maar eens op nub daar kan je zien dat de geslachtsdelen op deze termijn er nog hetzelfde uitzien.
dat had je zwartwit moeten hebben die 100% als je dan veel blauw had gekocht had je het als het toch een meisje is mooi kunnen verhalen op haar hahaha
Hmmmmm een balzakje met 13 weken..... ik denk een beetje te vroeg (een week te vroeg want piemel en bijbehoren ontwikkelt zich rond de 14e week en niet de 13e. Ik zou nog een slag om de arm nemen. Met 13 weken hebben meisjes ook een uitsteeksel wat eruit ziet als een piemel (alleen genaamd de nub)
Ook ik wil je niet van je stuk brengen, maar ik heb van de week een extra echo gehad omdat we anders van de 9de tot en met de 20ste week geen echo meer zouden hebben. Dit was bij een echoscopiste die waanzinnig goed is en erom bekend staat dat ze het geslacht in 99% van de keren goed heeft. Ik vroeg of ze een gokje wilde wagen, dit wilde ze wel, maar gaf wel meteen utleg dat dit volgens een andere theorie gaat, omdat de geslachtsorganen bij lange na nog niet gevormd zijn, dit begint bij 15 weken en zal rond de 17/18 weken afgerond zijn. Vanaf dan is het pas te zien aan het geslachtsorgaan, daarvoor dus aan NUB... Dat er verteld is dat ze het geslacht aan de hand van een balzakje en een piemeltje heeft gezien zou ik als ik jou was echt voor lief nemen, dat is (bijna) onmogelijk... Ze zou het geslacht uiteraard wel gezien kunnen hebben aan NUB, maar daar kan ze geen 100% garantie opgeven...
Nee hoor meid niet twijfelen! Vanaf 12 weken wordt het geslacht gevormd en met 14 weken is het af zeg maar. Hier met 14 weken overduidelijk een mannetje, balzakje en piemeltje, hadden het zelf ook gezien nog voordat ze het zei. Het ligt vooral aan de apparatuur, ik denk dat ze daar ook het nieuwste echoapparaat hebben en dan zie je het overduidelijk al!
@Wonderbaby1: Bedankt!! Ik werd al weer helemaal onzeker! En ben zo blij dat we het geslacht al weten! Beide was goed, jochie of meisje, maar het is gewoon leuk om te weten! Nogmaals bedankt!
Wil je alleen maar waarschuwen zo zonde van je geld als je nu los gaat met shoppen. En de teleurstelling als het over 7 weken toch een meisje blijkt te zijn....
Wonderbaby.... er zit vooral in de eerste 15 weken wel heel veel verschil tussen 13+2 en 13+6 hoor. Als er met 13+6 een balzakje gezien is, geloof ik dat eerder dan met 13+2. De ontwikkeling van het geslacht gaat zo snel dat er met bijv. 13+2 niks te zien is en met 13+6 (en dus maar 4 dagen later) ineens wel. Zeker zo vroeg in de zwangerschap veranderd/ontwikkeld er per dag een hele hoop