Bij mij inwendig. Ze zag uitwendig wel 'iets' maar doordat ik niet wist dat je dan beter met een volle blaas heen kan gaan, probeerde ze het toch maar inwendig.
Uitwendig. Wij kregen op dat moment te horen dat we een miskraam al veel eerder gehad hadden, maar zelfs 4.4 mm was te zien uitwendig!
uitwendig, zelfs met een lege blaas. Maar ik van mezelf heel weinig vet, dus ze zagen met nog geen 5 weken uitwendig alles.
Eerst uitwendig, maar ze zag iets dat ze niet kon thuis brengen dus daarna ook nog inwendig. Bleek overigens niks bijzonders te zijn, mijn baarmoeder lag 'gewoon' gekanteld.
Hier uitwendig met 7 weken 5 dagen. Lege blaas en erg goed te zien. Misschien ligt het ook aan de apparatuur dat het zo verschilt per ziekenhuis? Geen idee eigenlijk.
Hai wendy sunny Bij mij was hij gewoon uitwendig,ik zorgde dat ik veel had gedronken,dat hoeft niet meer dat was vroeger zo maar dan heb je kans dat het niet inwendig moet.
uitwendig zonder volle blaas! met 6,5 week al ondanks dat ik het nodige buikvet heb van mezelf heb ik tot nu toe hele mooie echo's gehad (zie foto's album) denk dat het per persoon en echoburo/ziekenhuis verschillend is wat betreft apparatuur